Solid REPLY.

Solid REPLY.
GF- Kal tumhe kitne call kiye.,
lekin

tumne phone nahi uthaya.???
BF-Q uthau

45 Rs. deker jo gana lagwaya he wo kya tera baap sunega..

by Pak101.com (few years ago!) / 889 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Beta papa se kahta hai papa mai

Beta papa se kahta hai papa mai jab business karunga to achche achche ke hath me katora pakada dunga.

Papa: kaise?
Beta: Gol gappe bechkar...

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar to Girlfriend

Sardar to Girlfriend= Darling main tum se shaadi nahi karsakta gharwale mana karrahe hai.

Girlfriend= Tumhare ghar me kaun kaun hai. Sardar= 1 biwi aur 3 bacche.

by Pak101.com (few years ago!)
Social work

Pathan: Yaar Mujhe logon Ne Social Work Kerne Per ßOht Maara..

dost: SociaL Work?
,
,
,
Pathan: Haan
Mein Ne Qaßristan k Gate Pr WeLcome Ka Board Lga dia Tha

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Larki ka bap larki se

Larki ka bap larki se: jise tum pasand karti ho us k
pas bangala car jaidad he.
Larki: toba he sub mard 1 jese hote hen wo bhi aap
k bare ma yahi puch raha tha

by Tanveer Hussain (few years ago!)
newspaper

Wife: I wish I was a newspaper so I would be in Ur hands all day.

Husband: I too wish that u were a newspapers so I could have a new one everyday.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
I sent them 2 her Dad….

Boy: My grlfrnd broke up wid me & snt me pics wid her new boyfrnd..

Frnd: Awwww dats Bad.,wht did u do dn?

Boy: I sent them 2 her Dad….

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Adat Bohat Achi Lagti he

Wife:
Apko Meri Khubsurti Ziyada Achi Lagti Hy Ya
Aqalmandi?
Sardar:
“Mhjy To Tumhari Ye Mazaq Karne Ki Adat Bohat
Achi Lagti he,,,

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Student

Height of HONESTY….
"Sitting in Examination Hall
Opening the chit
Memorizing the answers
And
Then writing without seeing chit"

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar ne “pent” dho k

Sardar ne “pent”
dho k parosan ki Shalwar k
pas sukhne k liye dal di aur awaz di
behen je jB tm Shalwar Utarogi tu muje Awaz dena ma bi
“pent” Utar Longa..:p

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik Admi Ki Wife Margai

Aik Admi Ki Wife Margai
Dost Usko Chup Karane K
Bad-Tuje Kuch Chahiye?

Admi-Jaldi Laptop Le Aa
...
Dost-Q?

Admi -Facebook Pe Status Change Karke Single Krana Hai

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook