Police Investigation
Ek samay do bahut milne wale dost rahte thay. Lekin ek din ek dost ki maut ho gayi aur police wala investigate karne ke liye aaya aur uske dost ko sawal poochne laga…
Police: “Tumhara dost kaise mara?”
Sardar: “ Pata nahi sahab, woh bola mere pet mein chuhe kud rahe hai toh maine usko chuha marne ki dawa khila di.”
by Pak101.com (few years ago!) / 905 views
Similar Jokes
Judge To Sardar:
Tumhein Ek Baar Bhi Chori Karte Waqt Apni Maa Ka Khyal Nahi Aya?
Sardar: Main Ki Karaann?
Dukaan Mein Sirf Gents Suits Hi Thay !
by Pak101.com (few years ago!)
AMERICAN : Ye building kitne din mai bani hai?
PATHAN : 1 maah main,
AMERICAN : Ye hmare mulk main to 2 weeks main ban jati hai,
...
Thora agay jane k baad phir Poucha : Ye building kitny din main bani hai?
PATHAN : Sirf 2 weeks main,
AMERICAN : Hmare mulk main to 3 days main ban jati hai,
Habib bank plaza k pas sey guzrey to AMERICAN ne poucha : Ye building kitney din main bani hai.?
PATHAN :
Pata nhi Subha to nhi thi :)
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Padri Dosray Se Yaar Meri B.V Ghar Baar Sab Kuch Le Lia Or Talaaq De Dia,
Doosra Padri:(Rotay Huay) Yaar Tum To Buhat Khushnaseeb Ho Meri Begum Ne Mujh Se Pran,Pardhan,Izat,Dolat Sb Kuch Le Lia Or Talaaq phr Nai Dia
by tanveer hussain (few years ago!)
Dost Pathan Se:
Yaar
kya baat hy
Aaj Tumhara Mobile Par Bohat Call Aa Rahi Hain..!
.
.
.
.
Pathan:
Fakhar Se!
Yaara
Aaj Hum Apni Baji ka Mobile Le Aaya Hy
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pappu Jahaz main khara hua aur Zor se chillaya "HI JACK"...
Sab ronay lagy.
Or Pareshan ho gaye.
Kuch dair bad Jack uth kar bola: "HI PAPPU." :-
by Pak101.com (few years ago!)
Santa;begum k liye chapal lene Gya
Dukandar-Santa G Size to batao?
Santa-Yaar wo to Mai bhool gaya Hu
aisa karo meri KAMAR pe nishan dekh lo.
by Pak101.com (few years ago!)
Who Are Boys?
Woh Jo Nark Mein Bhi Mile To Kahe: “Abbe Yamraj Ki Beti Dekhi? Kya Mast Maal Hai Yaar”
Who Are Girls?
Who Goes To Heaven & Says: “Apsra Ki Nail Paint Dekhi How Cheap“
by Pak101.com (few years ago!)
SaaS: beti Aj se tumhara ghr yhi hy
Aj se tum mjhe MAA or sasur ko ABU kahogi.
Sham ko uska husband ghr aya to boli
.
.
.
.
.
.
Maa
BHAIYA aa gay.:-O
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Dr.sahab main jb BV ko kiss karta hu to us k muh se
Smell aati hai.
Dr.“kamal hai jb mainne check kya tha tb to lipstick ki khushbu aarahi thi”
by Pak101.com (few years ago!)
Mourn of a professor: I don mind wen students luk at their watch during lectures. Bt I get angry wen they remove their watch & shake it to c if its working..
by Pak101.com (few years ago!)