sardar ki chatri

Ek sardar ki chatri me hole tha,
kisine pucha, umbrellame hole kyun?
Sardar bola, Oye baarish ruk jayegi to pata kaise chalega

by Abdul Basit (few years ago!) / 973 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye

Santa : Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye computer k lye.

Sales man : Magar computer me inka kya kaam?

Santa : Oye yaar mujhe computer me windows lagani hai!

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sardar apne Marriage

Ek Sardar apne Marriage Certificate ko ek ghante se dekh raha tha.Biwi boli:tussi inni der se ki dekh rahe ho?

Sardar:Expiry Date dekh raha hu. ..

by Pak101.com (few years ago!)
Ek adami santa se

Ek adami santa se 1 Kg laddu lene aata hai
Adam: Isme to chinti hai
Santa: Aap naaraj na ho, aapko laddo pure 1 Kg dunga, chinti jitana weight extra de dunga

by Pak101.com (few years ago!)
1 Molvi Dua Maang Raha tha:

1 Molvi Dua Maang Raha tha:
Ya ALLAH Shahadat ki mout dey.

Paas baitha 1 Baba bola:
Molvi G Jihaad te Tussi Jana Nai Te Halway wich bomb kisi ne pana Nai.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Larki Sardar Se Takrai Aur


Ek Larki Sardar Se Takrai Aur Boli:
I Am Sorry.


Sardar:
I Am Dilgeet Singh

Nyc 2 Meet You Miss Sorry ..

by hearthackervsgirls (few years ago!)
love :p.

*Love b4 Marriage*
Janu...tum nahe to mei nahe,
mei nahe to tum nahe...

*Love after Marriage*
"baghairta"...Aj tu nahe ya me nahe

by @irha@ (few years ago!)
Same Reasons

Santa: I got Married because I was tired of Cooking, Cleaning Home and washing clothes.


Banta: Amazing, I got divorce 4 the same reason.

by Pak101.com (few years ago!)
Aankho m aasun

Aankho m aasun
chehre pe hasi
or dil m babasi hai
pehle Q nhi btaya zaalim ki teri ungli darvaaze m phasi hai!

by Pak101.com (few years ago!)
How Girls And Boys Express Their Feelings?

How Girls And Boys Express Their Feelings?

Girls Express Their Feeling With Gussa And Tears,
But

Boys Express Their Feelings With Sutta And Bear.

by Pak101.com (few years ago!)
Mainu Koi Fark Nahi Padta

Petrol Ka Rate Badne Par
Santa Ne Kaha:
Mainu Koi Fark Nahi Padta
Yar Pehle Bhi 100 Ka Dalwata Tha
Ab Bhi 100 Ka Dalwata Hun

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook