Srdar in Coffee shop
Srdar in Coffee shop wth wife.
Srdar:Jldi Pi, Coffee thandi ho Jau gi.
Wife:Fer ki hoe ga?
Srdar: Bywakof Rate List waikh
Hot coffee Rs.15
Cold coffee.45
by Pak101.com (few years ago!) / 1104 views
Similar Jokes
Q-Insan or janwar k bacho me kya fark hota H
An-Ullu k bache bade hokar ullu,Gadhe k Gadhe Bante H
jb ki Insan k bache Gadhe,Ullu dono ban Skte H
by Pak101.com (few years ago!)
Pati Patni me Jhagde ke baad Pati ne Kagaj Pe Likha Mujhe 6 Baje Jaga Dena
Patni ne Subah Kagaj pe likh diya 6 Baj Gaye he Uth Jao.
by Pak101.com (few years ago!)
Jeet K B Haar Gaya Mai Pyar Ki Baazi Yaaro
Main Uska DEVDAS Tha Wo thi Meri PAARO
Wo Guzar Gai Pas Se Nazar B Na Milai
Q K I was on Cycle & She was in PIJARO. :-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Fizaon me gonjh rahi hai awaz ratta lagane ki
faraz
lagta hai naliqun k exam aane wale hain
by Sabir shah (few years ago!)
Ek pathan apni bhabi ko khob mar raha tha!
Logon ne pucha k tum apni bhabi ko kyun mar rhe ho?
Pathan: Hamara bhabiachi aurat nahi hai.
Logon ne pucha tumhain kaise pata.
Pathan Bola:
O Yara mein jis dost se bi puchta hun k tum kis se phone pe baat ker rahe ho,Woh yehe kehta hai
TERI BHABI SE !!
by Abdul Basit (few years ago!)
Customer At Sardar Jee’s Resturant:
Sardar Jee Soup Main Makhi Hai……
Sardar Jee Oye Dil Wadda Kar
Makhi Tera Kinna Soup Pe Jao Ge….!!!
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Ne Mobile K Sath Ek Kenchi Bhi Lee. Kisi Ne Pocha
Khan Sahab Kenchi Q Lee?
Pathan: O Yara Kabhi Kabhi Call Katni Bhi Parti Hai…
by Pak101.com (few years ago!)
AJNABI: thora pani mily ga..??
BACHA: lassi ho jaey to..??
AJNABI; bhot hi acha hy,
...
Ajnabi 5 glass lassi pi k bola:tmhary ghr m koi lassi ni pita..??
BACHA: pitay hai na,
lekn aj lassi m chupkali gir gai thi.
AJNABI ne pyala zamin pe mara...
BACHA roty hoey!
Ammi !unhun ny pyala tor di
ab kutta dodh kis me pye ga ;)))
by Pak101.com (few years ago!)
TEACHER:
Ek Aisa Sentence Batao Jis Mein
URDU, HINDI, PUNJABI AUR ENGLISH
Ka Sahi Use Hua Ho …
.
…
.
.
.
.
.
.
.
SARDAR:
ISHQ DI GALI VICH NO ENTRY.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A pathan want 2 commit suicide,
When asked :
Pathan said,my wife ran wid my Best Friend & i cant live widout my friend
by Pak101.com (few years ago!)