Srdar in Coffee shop

Srdar in Coffee shop wth wife.
Srdar:Jldi Pi, Coffee thandi ho Jau gi.
Wife:Fer ki hoe ga?

Srdar: Bywakof Rate List waikh

Hot coffee Rs.15

Cold coffee.45

by Pak101.com (few years ago!) / 1104 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Q-Insan or janwar k bacho me kya

Q-Insan or janwar k bacho me kya fark hota H
An-Ullu k bache bade hokar ullu,Gadhe k Gadhe Bante H
jb ki Insan k bache Gadhe,Ullu dono ban Skte H

by Pak101.com (few years ago!)
Pati Patni me Jhagde ke baad

Pati Patni me Jhagde ke baad Pati ne Kagaj Pe Likha Mujhe 6 Baje Jaga Dena

Patni ne Subah Kagaj pe likh diya 6 Baj Gaye he Uth Jao.

by Pak101.com (few years ago!)
Jeet K B Haar Gaya

Jeet K B Haar Gaya Mai Pyar Ki Baazi Yaaro

Main Uska DEVDAS Tha Wo thi Meri PAARO

Wo Guzar Gai Pas Se Nazar B Na Milai

Q K I was on Cycle & She was in PIJARO. :-)

by Mazhar Khan (few years ago!)
Exam shairy

Fizaon me gonjh rahi hai awaz ratta lagane ki




faraz


lagta hai naliqun k exam aane wale hain

by Sabir shah (few years ago!)
shareef pathan

Ek pathan apni bhabi ko khob mar raha tha!
Logon ne pucha k tum apni bhabi ko kyun mar rhe ho?
Pathan: Hamara bhabiachi aurat nahi hai.
Logon ne pucha tumhain kaise pata.
Pathan Bola:
O Yara mein jis dost se bi puchta hun k tum kis se phone pe baat ker rahe ho,Woh yehe kehta hai
TERI BHABI SE !!

by Abdul Basit (few years ago!)
Oye Dil Wadda Kar

Customer At Sardar Jee’s Resturant:

Sardar Jee Soup Main Makhi Hai……
Sardar Jee Oye Dil Wadda Kar
Makhi Tera Kinna Soup Pe Jao Ge….!!!

by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Ne Mobile

1 Pathan Ne Mobile K Sath Ek Kenchi Bhi Lee. Kisi Ne Pocha
Khan Sahab Kenchi Q Lee?
Pathan: O Yara Kabhi Kabhi Call Katni Bhi Parti Hai…

by Pak101.com (few years ago!)
AJNABI: thora pani mily ga.

AJNABI: thora pani mily ga..??

BACHA: lassi ho jaey to..??

AJNABI; bhot hi acha hy,
...
Ajnabi 5 glass lassi pi k bola:tmhary ghr m koi lassi ni pita..??

BACHA: pitay hai na,
lekn aj lassi m chupkali gir gai thi.

AJNABI ne pyala zamin pe mara...

BACHA roty hoey!

Ammi !unhun ny pyala tor di
ab kutta dodh kis me pye ga ;)))

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aisa Sentence Batao

TEACHER:
Ek Aisa Sentence Batao Jis Mein
URDU, HINDI, PUNJABI AUR ENGLISH
Ka Sahi Use Hua Ho …
.

.
.
.
.
.
.
.
SARDAR:
ISHQ DI GALI VICH NO ENTRY.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
A pathan want 2 commit suicide

A pathan want 2 commit suicide,
When asked :

Pathan said,my wife ran wid my Best Friend & i cant live widout my friend

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook