Ek ladki apne Sardar boyfriend
Ek ladki apne Sardar boyfriend ko apni mami se milati hai.
Mami: oh, to tum hamare jamai banna chahte ho?
Funny Sardar: Aapka jamai ban ne ki to koi chahat nahi, par kya karun aapki beti se shaadi karne ka yahi ek raasta hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 1020 views
Similar Jokes
Gahak: (doodh waly sy)
Tumhari gaay kita doodh deti he
Doodh wala: 5 kilo
Gahak: is main say kitna bech letey ho? Doodh wala: yehi koi 12 kilo
by Pak101.com (few years ago!)
Munna: Bolay to darad kahan hai apko?
Patient (F): Pooray badan mien hai
Munna: Yeh kaisay ho sakta hai ray, kuch detail batao.
Patient: Tocuhes her right knee and says here, then touches her earlobe and says here, then touches her left cheek and says here, etc.
Munna: Aesay hi khaali peeli tension de reli hai, teri finger mien dard hai.
by Pak101.com (few years ago!)
First Paki: Agar bina daanton ka Kuta kate to kya karna chahie ?
Second Paki: Simple, bina Sui ke teeka lagva lo...
by Pak101.com (few years ago!)
Tcher-Tum Desh k liya Kya Kya karte ho?
Santa-Pani ki Bachat karta hu
Hafte me sirf 1 bar nahata hu
by Pak101.com (few years ago!)
1st Sardar:
0ye Agar Neend Na Aye To Kya Kia Jae?
2nd Sardar:
Neend Ka Intezaar Karne Se Behtar Hai K Admee So He Jae
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
President Asif Zardari ny PCB Chairman Ijaz butt
Sy Match Fixing Ki Report Talab Karli...,
Or kaha
.
...
.
.
.
.
"Mera Hissa Kahaan
by Tanveer Hussain (few years ago!)
baap bete ki galti pe-gadha
beta-papa tension not sab khete hai mai aap pe gaya huin
by Pak101.com (few years ago!)
Khirki Khuli.. Zulfein Urein..
Socha… Husne Jamal Ka Didar Tha,
Par… Zulfein Hatein To Qismat Phooti.
Wo To Kangi Karta Hua Sardar Tha…
by Pak101.com (few years ago!)
Santa was busy in removing a wheel from auto, Banta asks: Y r u removin a wheel from ur auto?
Santa: Can't u read 'Parking for two wheelers only'
by Mazhar Khan (few years ago!)
Dr. Sheikh Se.
Ap ke Bachay ki Taang kaatni paray gi.
Sheikh zor se Cheekhaa
Dr; kya hua?
Sheikh; Pehlay dasna c mein onu navi juti na lay k
denda!
by hearthackervsgirls (few years ago!)