Masoom Khargosh, Gajar Ka Deewana
Ek Khargosh Roj Lohaar Ki Dukan Pe Jata Thha Aur Puchhta Thha
Khargosh: “Gaajar Hai?”
Lohar Hamesha Ye Sun Kar Usko Inkar Kar Deta.
Esa Kayi Dino Tak Chalta Raha.
Ek Din Lohaar Ko Gussa Aaya Aur Usne Khargosh Ke Daant Tod Diye.
Fir Kya Huaa…
Agle Din Khargosh Aaya Aur Bola: “Gaajar Ka Juice Hai Kya?“
by Pak101.com (few years ago!) / 1113 views
Similar Jokes
During The Match Batsman LBW Hua..
SANTA:
Log HumE Pagal Samajhte Hain..
Yaha To Sab Pagal Hain..
Lagi Batsman Ko Hai Aur Bowler Cheekh Raha hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:2 Mai Se 2 Minus Kr Do To Kya Bcha?
Pathan:Hum Ko Swal Smjh Nae Aya
Teacher:Tmare Pas 2 Rotian Thi
Tm Ne Un Ko Kha Lia Ab Kya Bcha? Pathan:Salan.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Angrez ko raat me bahut machhar kaat rahe the... Usne gusse me aake saari light band kardi. tabhi room ek jugnu aaya.
Angrez: Ohhhh no!!! India ka macchar sala ab torch leke dhund raha hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Psychiatrist: "What`s wrong with your brother?"
Sister: "He thinks that he`s a chicken,"
Psychiatrist: "I see. And how long has he been acting like a chicken?"
Sister: "Three years. We would have come in sooner, but we needed the eggs."
Psychiatrist: "What`s your problem?"
Patient: "I think that I`m a chicken."
Psychiatrist: "And how long has this been going on?"
Patient: "Ever since I was an egg."
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 charsi dusre se: Tujay pata hay bhaarat aur hindustan may jang ho rahi hay. 2nd charsi:
shukar hay india beech may nahi ayea warna bohat tabahi hoti.
by Pak101.com (few years ago!)
Kid: I want To marry my Grandma!!!
Dad: What You Want to marry My Mom Stupid!
Kid:- Why not ? You have married mine
by Pak101.com (few years ago!)
Kabhi kehta tha dost mera ke
“Jaan bi maango to hazir hay ”
Aaj apni Biwi ko jan ketha hay
Aur maangta ho tu galiyann deta hai …!
Matlabi saala……
by Mazhar Khan (few years ago!)
Anti Misba: Tumari itni hansi kyu Nikal rhi hy?
Major Rohail: Tumara new dress dekh kar.
Anti Misba: Oh Acha! Is ka matlab tumne Abi new dress ka BILL nhi dekha.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan to 2nd Pathan: Yaar koi aisa Gift bata jo teri bhabhi k seedha Dil par lagay.
2nd Pathan: Goli maar day.
by Abdul Hannan (few years ago!)
1st sardar yeah bacha tumhara kia lagta hai
2nd sardar:yeah mera door ka bhai hai
2nd sardar:door ka mein samjha nahin
sardar:iss k orr mere beech 8 behan bhai orr hai
by Pak101.com (few years ago!)