sheikh k ghar main billi
1 billi 1 sheikh k ghar se roti hoi nikli. kisi ne billi se ronay ki wajah poochi, billi ne jawab diya ‘ik tey menu marya utton mera choowa v kho laya”
by Muhammad Zeeshan (few years ago!) / 1140 views
Similar Jokes
Shareef Larkiyaaan" aur "DIANASOUR" me common kya hai...??
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
simple . . . . !
Dono ab is duniya me nahi rahy
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Baar Ek Aadmi Ki Car Se Takrake Ek Tota Behosh Ho Gaya.
Aadmi Ne Uspar Taras Khaya Aur Tote Ko Uthake Ghar Le Aaya.
Ussne Usse Pinjre Mein Rakha Dawayi Lagayi Or Khana Diya.
Tota Jab Jaaga To Ek Dum Se Hairani Hoke Bola
Tota: “Aaila Jail…? Wo Car Wala Mar Gaya Kya?“
by Pak101.com (few years ago!)
elephant to ant
elephant-kahan jaa rahi ho?
ant-dress silwa
elephant-kapda bache to mere liye bhi kuch silwalena
by Pak101.com (few years ago!)
A man who had been caught embezzling millions from his employer went to a lawyer seeking defense. He didn't want to go to jail. But his lawyer told him, “Don’t worry. You’ll never have to go to jail with all that money.” And the lawyer was right. When the man was sent to prison, he didn’t have a dime.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar went for an INTERVIEW. The question was When is ur BIRTHDAY? Sardar :-May 9th. Which year?
Sardr :-What nonsense EVERY YEAR..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Kaam Kar Yaar. .
Tu Na. .
.
.
Is Msg Ko Delete Kar De
is Me Kuch Nahi Hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Shaks New Doctor Bana
Doctor Banne Ka Baad Us Ne Pehla Opertation Kiya
Opertation Theater Se Nikal Ka Kena Laga
Ya Allah Mera Pehla Gift
Kabool Karna!!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wat is meant by Mixed Emotion?
Ans:Ur ENEMY falls from 17th floor on ur brand
new car
& u don't know whether to Laugh or Cry. :D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
raat ke andhere main jab sab soo gye the,aik chor ghar main dakhil hoa,etafak se aik chote bache ki ankh khol gai. chor: “khabardar,agar chekhe to goli khani pare gi”. Bacha: “masomiat se jee main chocolate khata hun”.
by Abdul Basit (few years ago!)
Doctor: Cigrate Noshi Insan Ko Ahista Ahista Mar Deti He….
.
.
Charsi:
Haan! To Hamein Kon Si Jaldi He…:-(
by Mazhar Khan (few years ago!)