SARDAR AAJ MAINE PAANI KO ULLU BANAYA

SARDAR AAJ MAINE PAANI KO ULLU BANAYA
2ND SARDAR: wo kaise?
1ST SARDAR: aaj maine nahane k liye paani garm kiya aur thande se naha liya.

by Pak101.com (few years ago!) / 928 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Molvi Sahab Was Online On Facebook

Molvi Sahab Was Online
On Facebook
Aadmi: Molvi Sahab Kal
Mere Bete Ny Cigrette
Pi Aur Jab Main Ny Usse
Maara Tou Us Ny Meri
Shirt Phaar Di..
Molvi: LOlz(Laugh Out Loud)

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Combined study.

Pathan sheshay k samnay beth ker study karta tha,
jis ke 3 wajah thein.
1. Revision bhi sath sath ho jaey.
2. Apnay ooper nazar rahay.
3. Combined study..:-)

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Shaadi

Husband: What’s Hypnotism?

Wife: Kisi ko apne Bas Me
kar K us se Man chaha kaam
karwana.

Husband: Arey nahi isey to Shaadi
kehte Hen...;-p

by lescol (few years ago!)
Snta College Ki Ladki se Bola

Snta College Ki Ladki se Bola
I love U!
Ab Tum Mujhe Bolo
Girl:Mai Abhi Ja K sir Ko Bolti Hu!
Snta: pagli sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho Gai Hai.


by Pak101.com (few years ago!)
Two Sardars

1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?

2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye

by Mohammad Ali (few years ago!)
Student was late

Teacher: Why are you late?
Student: There was a man who lost a hundred dollar bill.
Teacher: That's nice. Were you helping him look for it?
Student: No. I was standing on it.

by Abdul Latif (few years ago!)
Shadi shuda ho

Dr:tm shadi shuda ho?
Sardar:han humara shadi aurat se huwa hai.
Dr:bewakuf kia mard se shadi hoti hai.
Sardar:han hamara behan ka huwa hai na.

by Sabir shah (few years ago!)
Miss kia ap murghi hain?

Student. Miss kia ap murghi hain?

Miss. Kia bakwas hy main tumhy murghi nazar ati hu.

Student. To miss phr aap mairy hr test main anda q deti hain .

by Mazhar Khan (few years ago!)
molvi sahab was online

Molvi Sahab Was Online
On Facebook
Aadmi: Molvi Sahab Kal
Mere Bete Ny Cigrette
Pi Aur Jab Main Ny Usse
Maara Tou Us Ny Meri
Shirt Phaar Di..
Molvi: LOlz(Laugh Out Loud)

by Abdul Hannan (few years ago!)
pathan and blood test

Pathan: Aaj main bohat preshan hu aur mujhe Dar lag rha hy.

Major Rohail: Kyu?

Pathan: Aaj main test de k aya hu pta nhi fail ho ga ya pass.

Major Rohail: Kon sa test?

Pathan: Blood Test

by Abdul Hannan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook