AWWWW
BF : baby ONE minute widout u is
like......
...
.
.
..
.
.
.
.
.
.
GF : Awwwwwwww.... ? ?
.
.
.
.
.
.
.
.
BF : 60 secs yaar... harrr baat mein
kya AWWWW ? :D xD
by Tayyab Mughal (few years ago!) / 962 views
Similar Jokes
Santa: When I get mad at you, you never fight back. How do you control your anger?
Jasmeet: I clean the toilet bowl.
Santa: How does that help?
Jasmeet: I use your toothbrush!
by Pak101.com (few years ago!)
Faqeer: ALLAh k nam par ek rupiya do
Dokandar: Baba kal ana ,
Faqeer: Es kal kal ke chakar me
Es Market me mere Lakhon rupay phanse howe hain :8
by Mazhar Khan (few years ago!)
Eik sheikh road se Guzar raha tha achanak usne jhuk kar road se kuch uthaya
aur zor se chillaya,
“KAMINE LoG Potti bi aise karte hain jese koi Samosa Para ho
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Bus Mein Ek Jawan Madam Khadi Thi,
Ek Bachhe Ne Dekha Aur Khada Hokar Bola
Bachha: “Mam, Aap Meri Jagah Pe Baith Jaye”
Teacher Ne Ye Sunkar Use Zor Se Ek Thappad
Lagaya,
Bachcha: “Bhalai Ka To Zamana Hi Nahi Hai Aaj
Kal”
Bacha Rote Hue Dobara Apne Papa Ki God Mein
Beth Gaya.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl: Agar tum mere pati hote to main tumhari coffee mein zeher mila deti!
Boy: Aur agar tum meri wife hoti to main vo coffee zarur pi leta.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : Sabaq Parh Sadaqat ka Amanat ka Shujaat ka..
Sardar : Lo, kar lo gal,
Apna Yaad nai honda tay hun inna 3naa da vi yaad kariye,
by Pak101.com (few years ago!)
political Cartoon
Jotay parney k bad zardari farmata hai:
tum kitney jotay maro gay mai sary joty khalonga..
mai bohat bara dheet hun EID pe stall laga lunga.:
by Pak101.com (few years ago!)
1 pathan ne jali note bnaya or Quaid-e-azam ki topi bhol gya
1 pathan ne jali note bnaya or Quaid-e-azam ki topi bhol gya
jb dukndar ko dia to dukndar ne kaha topi nai hai
Pthan:ye qauid e azam ki GARMION ki tasveer hy.
1 Pathan ne apne 6 mah k baby ki birthday party arrange kr li,
1 Pathan ne apne 6 mah k baby ki birthday party arrange kr li,
Kisi ne pucha:
6 mah k baby ki birthday kese?
Khan: hmarey haan semester System hai. :-)
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aik bewakoof ne apne dost se kaha : Main ne aaj railway walon ko bohat dhoka dia hai. Dost : acha woh kese ? Bewakoof : woh aise ke main ne wapsi ka tiket to khareed lea hai magar wapis geya hi nahin...
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek Ladki Ne Ghar Se Bhaag Ke Shaadi Kar Li.
Do Din Baad Wo Rote-Rote Ghar Waapis Aayi.
Baap Ne Ye Dekha Aur Gusse Se Puchha
Baap: “Ab Kyun Aayi Ho Yahaan?”
Ladki Rote Hue Boli: “Papa Wo BMW Ka Driver Nikla, Iphone Bhi China Wala Nikla“
by Pak101.com (few years ago!)