Choice
GIRL to BOY
.
Ek taraf Paisa hai
Ek taraf Dimag
.
Kia lo gay? .
BOY: Paisa
.
GIRL: Galat… agr ma hoti tou
Dimag leti.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
BOY: Jis k pas jo nahi ha ,
wo
wohi leta ha =D
by Tayyab Mughal (few years ago!) / 853 views
Similar Jokes
1 Pathan Namaz parh raha tha
.
To dosra usky bare mai kesi ko bata raha tha ke yai boht Namazi owr naik banda hai.
.
Pathan Namaz thor kar bola:
Es ko bolo ke "hum ne Haj bhi kia hai"
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Sardar sent SMS to his BOSS:
“Me sick, no work”
Boss SMS back:
“When I am sick I kiss my wife try it”
2 hours later sardar sms 2 boss:
“Me ok, ur wife very
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Duniya ki her kali aik din phool ban jati hai, magar wo konsi kali hai jo kabhi phool nahi banti??
.
.
.
.
CHIP 'KALI'...
:D
by tahir bashir (few years ago!)
Sardar:yar to ne school ana kiun chor dia?
Punjabi:yar abu kehta hai aik jagah bar bar jane se izat kam ho jati hai
by Sabir shah (few years ago!)
Wife bathroom se naha ke nikli to Santa use ghur raha tha!
Wife romantic hokar: Kuch karne ka irada hai kya?
Santa 2 thappad maar ke bola: Mere garm pani se kyu nahayi!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dr: aap ka weight kitna he?
Santa: chasme sath 75kgs.
Dr: aur chasme bager!
Santa: vo muje dikhta hi nahi...
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek pathan k ghr 2 jurwa bache paida hue...
To pathan raat bhar nhi so saka...
Q k pathn pareshan tha k ek ka bap to mai hu. . .
Dusre ka kon hai
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher to student: Tum class ky sab sai nekammy student kion ho?
.
Student: Kionke jo larka mujh sai nekkama tha wo school chor gia
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bhikhari: Saab, coffee peen vaste 20 Rs de do.
Saab: Par coffee te 10 Rs di aandi a.
Bhikhari: Naal girlfriend vi a.
Saab: Wah! bhikahri ho ke girlfriend vi bana lai a.
Bhikhari: Nahi saab, girlfriend ne bhikhari bana dita a.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa : Yaar tune apni Biwi ko Talaak kyon di?
Sardar : Yaar woh badi character less thi..Shaadi mujhse ki aur Baccha Bhagwan se mangti thi.
by hearthackervsgirls (few years ago!)