1st beggar: arey
1st beggar: arey, tum kyu us cinema poster ko aise gur rahe ho?
2nd beggar: main hee is cinema ka producer hoo
by Pak101.com (few years ago!) / 1348 views
Similar Jokes
?1 Ladka Apni
GF K Liye
Chooriyan Le Jaata
Hai..
GF=Khud Hi Penha
Do.
Boy=Mujhe Nahi
Pata Tha Ki Itna Accha
Response Milega
Warna Mai
KAPRE
Le Aata!!
by Pak101.com (few years ago!)
A girl and Sardar were in love
Larki: Sardar jee ap mairi bilkul parwa nahi hai!
.
Sardar: Oye Pagli ! pyar karnay walay kesi ki parwah nahi karay
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa : Mobile me kuch mp3 load krna he
Servicing Man : Memory card he?
Santa : Nahi kya Ration card chalega?
by Pak101.com (few years ago!)
A pathan was playing "KUN BANEGA KOARO PATI"
Shahrukh asked apny baap ka nam batao.
Pathan replied:"Hum ko pagal samajhta hai kya?"
Pehly 4 option tu do?
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pappu Ek Din Blood Bank Mein Gaya Aur Udhar Usne Ek Staff Ke Aadmi Se Puchha
Pappu: “Mujhe Ek Bottle Blood Chahiye”
Aadmi: “Blood Group Bolo”
Pappu: “Koi Bhi Chalega”
Aadmi Hairani Se: “Arey Aisi Kaise Chalega?”
Pappu: “Yaar Girlfriend Ko Love Letter Likhna Hai, Samjha Kar“
by Pak101.com (few years ago!)
billi 1 sheikh k ghar se roti hoi nikli.
kisi ne billi se ronay ki wajah poochi,
billi ne jawab diya
‘ik tey menu marya utton mera choowa v kho laya”
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
In 2020 girl:" Dekh yar kya item jaa raha
hai..Oye Murgey Tera mobile No.. Kya hai.. ??
.
.
.
.
Boy:"Aap ke ghar me baap, bhai nai hai
kya.. ??
.
.
.
Girl:"baap n bhai sab hai, par tu nai hai na
chikne...:p
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ko Aik Bandar Mila. Wo Usay Police Station Le Gaya.
Inspector: Isay Zoo Le Jao
Aglay Roz Inspector Ne Pathan Ko Bandar K Saath Bus Stop Pe Dekha
Inspector: Isay Zoo NahiN Le Kar Gaye?
Pathan: Kal Main Isay Zoo Le Gaya Tha, BaRa Maza Aaya. Aaj Hum DonoN Film Dekhnay Ja Rahay HaiN
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher, gul khan tum class mein topi kiun phan kar aay ho
Gul khan, teacher kisi ko pata na chalay kay mery dimag mein kia chal raha hai...=P;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Larkay Wale: Hume Aisi Larki Chahiye Jo zayada Khati-Peeti Na Ho,aur hamesha chup rahe or shohar ki sunay.
Larki walay: Aisi Larki To Apko ICU Me Hi Milegi :p
by Pak101.com (few years ago!)