Sardar ki wife inspecter se!
Sardar ki wife inspecter se!
Mera husband ek hafte pehle aalo
lene gaya tha abhi tak wapis nahi aaya:-(
Inspector bhi sardar tha bola:-
to behan kuch or paka lo:-
by Pak101.com (few years ago!) / 1023 views
Similar Jokes
PAPPU:
Papa G,
Maa K Aansuon Or Biwi K Aansoun Mai Kiya Farq Hai..?
Father:
Maa K Aansu Dil Par Asar Karte Hai
Aur
Biwi K Aansu Jaib Pe..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Laloo: Doctor, when I take a bath I get wet.
Doctor: Ok, next time when you are going to take a bath, turn off the tap.
by Pak101.com (few years ago!)
Man In Restaurant Sees A Woman Sitting Man Asks Politely:
Is This Seat Empty?
Woman (Furiously) :Yes !
And Once You SitOn It
My Seat Would Also Be Empty
by Pak101.com (few years ago!)
Judge:-pichi baar bhi tum 500 rupyee churaane ke ilzaam main pakde gaye the.
Chor:-huzur,500 rupyee s kitne din kaam chalaya ja sakta hai?
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ko Doctor Ne E.C.G Krwane Ko Kaha,
Pathan Lab Phoncha To Test Ka Nam Bhool Gya
Thori Dair Sochne K Bad Kehne Lga,
Bhai Jan! Hum Ko C.N.G. Pe Kardo
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Car ki Nilami ho rahi thi,
10 lac
20 lac
30 lac
Ek Aadmi ne Car ki khrab halat pe gor kiya to pas khare Aadmi se pucha :-
.
.
Is Car me esi kon si khoobi hai k iske itna daam lag rahe hai?
.
.
Aadmi :- Ab tak is Car k 10 hadse hue hai or har haadse me sirf or sirf "Biwi" ki hi Maut hui hai.
-
-
Aadmi :- 40 lakh :-) :D
by Pak101.com (few years ago!)
Girl- kya tum mujhse pyar karte ho..?
Banta- haan
Girl- lekin tume to meri parwaah hi nahi
Banta- oye
pyar karne wale kisi ki parwaah nahi karte!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Angrez ko raat me bahut machhar kaat rahe the... Usne gusse me aake saari light band kardi. tabhi room ek jugnu aaya.
Angrez: Ohhhh no!!! India ka macchar sala ab torch leke dhund raha hai
by Pak101.com (few years ago!)
Boy to girl:- i can make u say I LOVE U ?
girl: no way !!
boy: bet ??
girl: yes ...
boy: OK start ... say blue?
......girl: blue..
boy: say pink?
girl: pink...
boy: say love?
girl: love ...
boy: whats 1+1?
girl: 2
boy: Ur age?
girl: 18
boy: hahaha... i told u i could make u say 18!!
girl: no, u said u could make me say that I LOVE U
boy: yes i did :D :D :D !!!!
by ubaid ur rehman (few years ago!)
Exam + Rawdy Rathore
"
"
Jo Mai Padhta Hu 'Wo Mai Likhta Hu,
or
Jo Mai Nai Padhta Hu'Wo Mai
"Definetly"
Likhta Hu..
by Pak101.com (few years ago!)