Ek Sardar apne Marriage
Ek Sardar apne Marriage Certificate ko ek ghante se dekh raha tha.Biwi boli:tussi inni der se ki dekh rahe ho?
Sardar:Expiry Date dekh raha hu. ..
by Pak101.com (few years ago!) / 984 views
Similar Jokes
Baap: Beta is bar exam may pas ho fail bike zaror dilaonga..
Larka: khush ho k konsi abbu
Baap: Pas howa tu HONDA 70 collage jane k lie. Aor fail howa tu YAMAHA 100 doodh pechne k lie
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Jab Apka Janam Hua,
Sara Akash Jhuma,
Devtaon Ne Dance Kiya,
Phoolon Ki Barish Hui,
Ghee Ke Diye Jale,
God Bole: “Jaan Chhuti Abb Dharti Waale Bhugtenge“
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar on phone:
Doctor my wife is pergnant.She is having pain right now.
Doctor: Is this her first child?
Sardar: No this is her husband speaking‚¦
by Pak101.com (few years ago!)
Jee bhar k rone do aaj mujhe
=Dosto=
Ek hi Larki Ka number tha MOLVi ki baaton me aa k delete Kr diya;->
<(‘-’) ) )> //, oye mrwa dita e molvi.:-
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Dukhi Tha
Kisi Ne Pucha: Kyu Tension Me Ho?
Sardar: Yaar Ek Dost Ko plastic
Surgery K Liye 2 Lakh Diye,
Ab Saale Ko Pehchan Nahi pa raha hu
by hearthackervsgirls (few years ago!)
sirdar jee nay yaar k saath mil ker post office mean dakaa dala aur jaldi maen aik aik bag utha ker bhaag gayay. Bohat maheeno kay baad milay tou aik doosray say poochnay lagay k bag mean kiya thaa aur kia kia kiya.
pehlay nay kaha khoob paisay say maza kiya. car lee ,holidays per gaya.
tum nay kia kiya? doosra kehnay laga meray bag maen tou bill he bill thay. phir tum nay kia kiya? thora thoray ker k pay ker raha hoon.
by Abdul Basit (few years ago!)
Train mein warning likhi thi :-Bina ticket safar karne wale yaatri “Hoshiyaar.”
Santa :-Waah, toh jisne ticket li woh “Ch#t*ye”? =
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband Wife Mai Larai Hui
Husband Ghar Se Chala Gaya
Husband: Raat Ko Fone Pay Khanay Mai Kia Hai
Wife:Zehar
Husband:Mai Dair Se Aoonga
Tum Kha Kar So Jana..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Height Of Shock:
Malkin: Kya Huwa Tum 3 Din Kaam Pe Nai Ayi???
Kamwali: Memsab Mainey To FaceBook Pe Status
Update Kar Diya Tha,..
Ke Main Gaon Ja Rahi Hoon. . .
.
APKE Pati Ne Comment Bhi Kiya,
HAVE A SAFE TRIP.. COME SOON HONEY.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathaan (khan sahib) ki biwi aik din unki taraf mounh ker kay lait gayee
tou baray pyaar say kehnay lagay " aray begum aaj hum say kutch narzgi hai"
by Tanveer Hussain (few years ago!)