Naswar
Khyber Pakhton Khwa ki Manzori k Baad,
Pathan Bhaiyon ka 1 Aur Mutalba...
Naswar ko Qaumi Phal Qarar Diya Jaye
by Haris Abbas Qureshi (few years ago!) / 967 views
Similar Jokes
Xam ka examiner bahut strict tha aur paper hard tha cheating nahi karne de raha tha.
1st bencher ne chit likh kar
examiner ko di.
Examiner chup chap ja ke apni chair pe beth gaya.
2nd bencher pehle se:- yaar tunekya likha ?
1st bencher ne kaha -
SIR , Peechhe se aapki pant phati hui hai .........!!!
by Pak101.com (few years ago!)
A man calls his wife through an! idea mobile.
But the call goes to another woman. They loved & got married..
Moral: an! Idea can change your wife ..
by Pak101.com (few years ago!)
Ek dost nay dosray dost say pocha, "batao, wo konsi jaga hay jehan baap betay ko bhool jaata hay aor
beta baap ko?"
Dosray dost nay kaha,
"shaadi k moqay par".
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar Sheeshay K Saamne Beth Kr Study Krta Tha
Why? Coz Of 3 Reasons:
Dobara Revision Na Krni Pare
Apne Uper Nazar Rahe
& He Likes Combine Study!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar With Dentist
Kia Dard K Bagar Daant Nikaal Lete Ho?
Doctor: Nahi
Sardar: Mein Nikaal Leta Hon
Doctor: Wo Kaise?
Sardar: He He He He
by Tanveer Hussain (few years ago!)
While walking in the highlands Santa fell down a
deep hole.
Banta: R u ok?
Santa: Yeah!
Banta: Did u break anything?
Santa: No, there's nothing down here.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Pathan & His Wife Were
Waiting 4 Train
Itne Mai Khyber Mail Aa Gai
Khan Bhaag K Train Mai Char Gaya Or Apni Wife Se Bola Jab Khyber Female Aye To Aa Jana
by Mohammad Ali (few years ago!)
Aik aadmi talaab main naha raha tha.Police wala kehta hai“Chal ooye bahar aa kar kapry pehanTeri Talashi leni hai!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Shaikh ko current laga begum ne pocha kuch hua to nai?
Shaikh ne kaha mujhe kuch nai huwa bahir ja kar dekho units ktne gire hain.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: pappa agar main exam pass karunga to kya doge?
Pappa: ek cycle dilaadoonga
Santa: agar fail hua to?
Pappa: 10 cycle dilaaunga
Santa: woh kyu?
Pappa: padhaai bandh karke cycle shop khol lo
by Pak101.com (few years ago!)