Shaadi K Pehle Din Husband K Mobile Me

Shaadi K Pehle Din Husband K Mobile Me
Wife Ka Naam
My Sweet Wife
3 Month ßaad
My Wife
6 Month ßaad
Home
1 Year ßaad
Unknown No.
2 Year ßaad
Wrong No

by Pak101.com (few years ago!) / 959 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Motorway police

Motorway police:KHAN ap 180 Kì speed
sy kyn ja rahy ho

KHAN:Tm logn ny he to side waly

board pe likha hy:

YAD RAKHN GHR PE KOI AP KA INTIZR KR RHA HY ;->

by Mohammad Ali (few years ago!)
police oe ambulance

wife : Look A Thief Has Entered Our Kitchen N He Is Eating D Cake Prepared By Me

Husband: Whom should I Call Now Police Or Ambulance..

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Camera Man

“Aj Ky Bachay”
Camera Man Studio Mei Chotay Bachay Se:
Meri Traf Deko Beta Es Camere Se Kabootar Niklega

Bacha:
Focus Adjust Kar Beta Jahalat Ki Batain Na Kar

by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa ko 500 or 50 Note Chaapne

Santa ko 500 or 50 Note Chaapne ka tender Mila.

Kanjoos Santa Ne kagaz bachane k liye Ek Taraf 500
or Dusri traf 50 ka Note Chhap Diye

by Pak101.com (few years ago!)
Difference In Mobile And Ladline

Interviewer: wat d difference in mobile & ladline?

santa: ladine ka no hum ungli se dail karte hai mobile ka anguthe se.

by Pak101.com (few years ago!)
Sooraj Raat Ko Kyu Nahi Nikalta?

Garmiyon Mein Ek Din Banta Apne Dost Santa Ke Ghar Kisi Kaam Se Jata Hai.

Garmi Ki Vajah Se Buri Tarah Se Paseene Se Nahaya Hota Hai, Aur Santa Se Bola

Banta: “Yaar, Ye Sooraj Raat Ko Kyu Nahi Nikalta?”

Santa: “Kya Pata Nikalta Bhi Ho Andhera Itna Hota Hai Ki Pata Hi Nahi Chalta“

by Pak101.com (few years ago!)
8 khaiye nahi jaian ge

Sardar orders pizza.
Waiter: Sir shud i cut it into 4 pieces or into 8 pieces?
Sardar: 4 hi karde 8 khaye nahi jayenge

by tanveer hussain (few years ago!)
Jab kisi lovers ka break up ho jata hai tab

Jab kisi lovers ka break up ho jata hai tab,

Ladki:(gusse se) aaj ke baad tum mujhe bhul jana.

Ladka:(pyar se) na tere aane ki khushi na tere jaane ka gam kiya,
Ja behna aaj tujhe bhi bhula diya.

by Pak101.com (few years ago!)
Rone de mujhe

Me :g bhar k mujhe rone do bhai.:
bhai :kiun kia howa?
Me:aik larki ka number tha molvi ki baton me aa k wo bi delete kar bitha.

by Sabir shah (few years ago!)
COLLEGE ki MiSS

Bara mushkil hai COLLEGE ki MiSS se pyar karna

MohsiN

Love letter bheja tha

Sign kr k 3 star de diya..(‘.’)

<))>dekh yar!

_/?¿ Assignment Thori thi…

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook