Shaadi K Pehle Din Husband K Mobile Me
Shaadi K Pehle Din Husband K Mobile Me
Wife Ka Naam
My Sweet Wife
3 Month ßaad
My Wife
6 Month ßaad
Home
1 Year ßaad
Unknown No.
2 Year ßaad
Wrong No
by Pak101.com (few years ago!) / 959 views
Similar Jokes
Motorway police:KHAN ap 180 Kì speed
sy kyn ja rahy ho
KHAN:Tm logn ny he to side waly
board pe likha hy:
YAD RAKHN GHR PE KOI AP KA INTIZR KR RHA HY ;->
by Mohammad Ali (few years ago!)
wife : Look A Thief Has Entered Our Kitchen N He Is Eating D Cake Prepared By Me
Husband: Whom should I Call Now Police Or Ambulance..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
“Aj Ky Bachay”
Camera Man Studio Mei Chotay Bachay Se:
Meri Traf Deko Beta Es Camere Se Kabootar Niklega
Bacha:
Focus Adjust Kar Beta Jahalat Ki Batain Na Kar
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa ko 500 or 50 Note Chaapne ka tender Mila.
Kanjoos Santa Ne kagaz bachane k liye Ek Taraf 500
or Dusri traf 50 ka Note Chhap Diye
by Pak101.com (few years ago!)
Interviewer: wat d difference in mobile & ladline?
santa: ladine ka no hum ungli se dail karte hai mobile ka anguthe se.
by Pak101.com (few years ago!)
Garmiyon Mein Ek Din Banta Apne Dost Santa Ke Ghar Kisi Kaam Se Jata Hai.
Garmi Ki Vajah Se Buri Tarah Se Paseene Se Nahaya Hota Hai, Aur Santa Se Bola
Banta: “Yaar, Ye Sooraj Raat Ko Kyu Nahi Nikalta?”
Santa: “Kya Pata Nikalta Bhi Ho Andhera Itna Hota Hai Ki Pata Hi Nahi Chalta“
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar orders pizza.
Waiter: Sir shud i cut it into 4 pieces or into 8 pieces?
Sardar: 4 hi karde 8 khaye nahi jayenge
by tanveer hussain (few years ago!)
Jab kisi lovers ka break up ho jata hai tab,
Ladki:(gusse se) aaj ke baad tum mujhe bhul jana.
Ladka:(pyar se) na tere aane ki khushi na tere jaane ka gam kiya,
Ja behna aaj tujhe bhi bhula diya.
by Pak101.com (few years ago!)
Me :g bhar k mujhe rone do bhai.:
bhai :kiun kia howa?
Me:aik larki ka number tha molvi ki baton me aa k wo bi delete kar bitha.
by Sabir shah (few years ago!)
Bara mushkil hai COLLEGE ki MiSS se pyar karna
MohsiN
Love letter bheja tha
Sign kr k 3 star de diya..(‘.’)
<))>dekh yar!
_/?¿ Assignment Thori thi…
by Mazhar Khan (few years ago!)