Radio or Akhbar

Man: Radio or Akhbar me kya farq hai?

Pathan (bohat sochny k bad): Daikh mera bhai, baat hai samjhny wali, ab radio me Aap rotiyan tou nai la skty na.;-)

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1191 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Bache Ke Report Lene Hospital Gya

Sardar Bache Ke Report Lene Hospital Gya Report Bohat Kharab Thi
.
.
Sardar Bache Se Bola
“Oy School Te School…
Tenu Ethey V Meri Izat Da Koi Kheyal Nai.” ;->

by Pak101.com (few years ago!)
Aik Pathan Cycle Sath Lay Kar Bhaga

Aik Pathan Cycle Sath Lay Kar Bhaga Ja Raha Tha
Rastay May Kisi Nay Kaha K
Khan Sahib Chay To Petay Jao
Khan: Agr Itna Time Hota
To Cycle Pay Na baith Jata

by Pak101.com (few years ago!)
EK VILLAGE KI AURAT CHEQUE

EK VILLAGE KI AURAT CHEQUE CASH KARANE GAYI
CLERK;SIGN KRO
AURAT:KAISE?
CLERK:JAISE KHAT K END ME LIKHTI HO.
AURAT NE SIGN KIYA "TOHAR MUNNE KI AMMA"

by Pak101.com (few years ago!)
Tera Bhai

Sardar Ko Har Bat Me “TERA BHAI” Kehne Ki Aadat Thi.

Wo Shadi K Bad
Apne Bedroom Me Gaya Or
Dulhan Ka Ghoonghat Utha K Bola:

“Kesa Lag Raha Hay
TERA BHAI?”

by Pak101.com (few years ago!)
Sheikh k kamre se cheuntiyan bahir ja rahi then

Sheikh k kamre se cheuntiyan bahir ja rahi then

Sheikh:
Kahan ja rahi ho or kia le kar ja rahi ho?

Cheunti:
ßhai bhooka marne se to behtar hai hijrat kr jain.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
angoor:log itne ganday hotay

angoor:log itne ganday hotay hain ke mujhe chuba lete hain
seb:log itnay ganday hotay hain ke mujhay cheel kar khatay hain.
.
.
.
.
kela:log itnay beghairat hotay hain mujhay nanga kar kay khatay hain

by Pak101.com (few years ago!)
Un ka bap bi mar gaya

Bap ki death pe sardar bahut ziyada ro raha tha itne me phone aya to sardar ne aur bi ziyada rona shoro kar dia.:
dost:kia howa.
Sardar:meri behan ka phone tha us ka baap bi mar gaya hai.

by Sabir shah (few years ago!)
A sardarji goes to a chinese restaurant

A sardarji goes to a chinese restaurant
and puts his finger
on the last of menu: Bring this.

Waiter: Oh! you can’t get it
because he is the owner of restaurant.

by Mohammad Ali (few years ago!)
Docter banun ga

Baap:apni likhai khush khat karo.

Beta:mujhe is ki kia zaroorat hai me bara ho k docter banun ga.

by Sabir shah (few years ago!)
lofer or Offer

“Loffer” or “offer”
mein keya ferq hy?
agr koi lerka kise lerki ko
propose kare to “loffer”.
agr koi lerki kise lerka ko
propose kare to “offer”.
Had hogae yar..

by Abdul Hannan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook