Sardar's Call
A sardar calls another sardar on the phone & says,
“Hi, Main Bol Raha Hoon”.
The other sardar replies,
“Kamaal Hain, Ithe bhi Main Bol Raha Hoon!”
by tanveer hussain (few years ago!) / 817 views
Similar Jokes
PRINCIPAL :Agar koi ladka girls hostel mein gaya toh first time 100 Rs fine, 2nd time 200 Rs. Fine and 3rd time 500.
MUNNA BHAI :Boley to Monthly paas ka kya lega Mamu.
by ADNAN (few years ago!)
Ek Choha Billi se keh raha tha k
I LOVE YOU.
Billi Tum mere liye kya kar sakte ho?
Choha:Jo tum kaho gi mein wohi karoon
ga.
Billi:Kya Tum mere liye jan da sakte ho?
Choha:Na Darling Na,Sadi MAA nu put nai
Labne tenu yar Batheray”
by Zia Rasool (few years ago!)
Kid-aunty,mummy ne 1 katori chini mangai hai
aunty-chini k sath haste huye boli, acha or kya kaha mummy ne? kid-kaha vo kutiya na de to sharma ji se le ana
by Pak101.com (few years ago!)
Saas: Khuda ne tumhe do aankhe di hai, Chawal se patthar nahi nikal sakti kya?
Bahu: Khuda ne tumhe battis daant diye hai do char 2-4 patthar nahi chabba sakti kya!!!
by Pak101.com (few years ago!)
sonu 2 meter lambi pipe se hukka pi raha tha,
monu itne lambe pipe se kyu pi raha hai
sonu yaar dr saab ne tambaku se dur rahne ko kaha
hai...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband: Tum Kon Hoo
Biwi: Pagal Hogay Kya Apni Biwi Koo Bhol Gaye
Husband: Nasha Her Gham Bhola Deta He
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:
Public Toilet mei Gaya to
Diwar Pr Likha tha
Dunya Chand Pr Pohnch gai hy
Aur
Tum Yahan Bethay ho
Pathan
Nechay Likh Aya
Bus
kar k
Hum B ja rha hay!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Reporter ny aik Zakhmi sy pocha jb bomb gira.
kiya wo phat gaya tha?
Zakhmi (Ghussey se): Nai wo reeng ker mere qareeb aaya aur pyar se bola
“THAAA”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
apnay hi hotay hn jo pajama kheench k bhaag
jaatey hain
faraz
warna gheron ko kya khabar k tum rebber walii
shalwaar pehente ho
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher:
What Is The Difference
Between Orange & Apple?
Sardar:
The Colour Of Orange Is Orange
But The Colour Of Apple Is Not Apple:-)
by Pak101.com (few years ago!)