Santa to banta talking
santa: arrey banta your wife is going to jab we met with justbeersing .
banta : no, ra i am not interested i have seen that movie yesterday only
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 868 views
Similar Jokes
Mohabbat Main Dolat Ki Koi Ehmiyat Nahi
Phir,
Har Larki K Khawab Main Shehzada Kio Hota Ha?
Kabhi Suna K Meray Sapno Ka Conductor,
Mujhay Lenay Aaye Ga? :/
by Mazhar Khan (few years ago!)
English Wife: Look a thief has entered our kitchen and he is eating the cake I prepared.
Funny Husband: Whom should I call now, Police or Ambulance...?!
by Pak101.com (few years ago!)
A old snake goes to see his Doctor.
"Doc, I need something for my eyes...can't see well these days".
The Doc fixes him up with a pair of glasses and tells him to return in 2 weeks.
The snake comes back in 2 weeks and tells the doctor he's very depressed.
Doc says, "What's the problem...didn't the glasses help you?"
"The glasses are fine doc, I just discovered I've been living with a water hose the past 2 years!"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
PREMIKA- aaj tumne bahut acha bhashan diya..
NETA PREMI- saare sunne wale gadhe the..
PREMIKA- tabhi tum baar baar keh rhe the mere
pyaare bhaiyo, pyaare bhaiyo
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1985 me Guest Ghar aate hi:
Kia Haal Hai, Papa kaise hai, Bache theek hai?.
2010 Guests Ghar aate hi:
Patli pin wala charger hai
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan raat ko Machardani laga kar so raha tha: Achanak ek Jugnoo aa nikla.
.
.
.
.
Pathan: Lo ye khocha machar humko Torch le kar dondh raha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Biology Ki Miss:
Grlz
Can U tell me Exactly,
where is ur heart?
All Grlz
Shouted Loudly:
“MUSHTAQ”
K
PaaSs!
Teachr Smiles
&
Says:
Mera B..
1 ajnabi
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mr Funny ik TV showroom me jata hai.
Funny: Kya aap ke pas color TV hai? Salesman: Yes.
Funny: Mere ko ik green vala dena.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar to Wife: Begum Munnay ne Kakroch kha liya!
Wife: Haye Rabba! Jaldi doctor ko bulao,
Sardar: Tu tension na ley,
Main ne Munnay ko Mortien pila di hai
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Miss apny shagird se pyar hogaya...
Miss ne usay message kia...
.. I Miss you..
..
Sardar ne kafi dair sochny k baad reply kia...
...
...keh...
....
I Student U.
..
hahahha :D
by WAQAR (few years ago!)