Boy & girl playing Ludo
Boy & girl playing Ludo.
BOY: Agar 1,2,3,4 ya 5 aya to I’ll kiss U.
Girl: What?
Acha aur agar 6 aya to?
Boy: Kabi Ludo nai kheli kya.6 aya tu dubara bari
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 944 views
Similar Jokes
Fact of Class Room: Jab Professor Tumhain Class Se Baahar Nikal Dey To Samajh Lo K Tum Taraqqi Kar Rahe Ho. Coz He Might be Afraid That You Know More Than Him! Be Positive.
by Pak101.com (few years ago!)
A New poster outside the bank for the year 2015…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Petrol Loans available here
CNG & LPG is also available
by Pak101.com (few years ago!)
Naman: Yaar Chaman tune us aadmi ko itna bura kyu peeta?
Chaman: Usne mujhe poocha ke “Khaana khaaya kya”?
Naman: Arey, bhala kya galat poocha, bekar hee maar diya tune
Chaman: Main uss time toilet se potty karke aa raha tha…..
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Q na hum apni shadi ki salgirah pr dawat k lye bakra ziba karen?
Shohar: ghalti to me ne ki ha? to saza us gharib ko Q dein."
by tanveer hussain (few years ago!)
Sardar’s Theory
Moon Is More Important Than Sun Coz It Gives Light At Nite
When Lite Is Needed
But Sun Gives Light
During Daytime When Light Is Not Needed.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Purani Kahawat he ki sote samay tension ko
sath leke nahi sona chahiye Phir bhi log Pata
Nahi kyo Biwi ko sath leke sote ha..
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Today, we're going to talk about the tenses. Now, if I say "I am beautiful," which tense is it?
Student: Obviously it is the past tense!
by Pak101.com (few years ago!)
Wife-Aji sunte ho ghar me namak khatam ho gaya h
daal me kya daalu.
husband-Dimaag to h hi nhi
naya colgate active salt daal de
usme namak hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Sardarji calls Air India."How long does it take to fly to Amritsar?"
"Just a sec
," says the rep.Thank you."
says the Sardarji and hangs up.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aadmi Dost se: "Yar aisi Bewi ko kya kahenge jo Khubsurat ho,
Samajhdar ho, Baat manay aur kabhi Naraz na ho?"
Dost: "AFWAH"
by Pak101.com (few years ago!)