boss to worker
Memon Boss 2 worker: Tumne is saal Mehnat se kam kai,
Islie
.
.
.
5000 ka Bonus Cheque de raha Hun,
.
.
Agar isi Tara kam karo ge to agle sal ispar sign kardunga.......
by Abdul Hannan (few years ago!) / 1509 views
Similar Jokes
Machar ne aik admi ko din me kata
admi:tum rat me kattay hona?
Machar:halat kharab hain over time laga raha hon.
by Sabir shah (few years ago!)
There r many brave people who always want 2 be adventurous.
Few choose the armed forces & fight for the nation,others get married & fight for their survival..
by Pak101.com (few years ago!)
Nikah K bad.
Admi:Fees?
Molvi:bv ki khubsurti K mutabiq de do!
Admi ne10 rupay de diye
Achanak hawa se Larki ka ghonghat uth gya
Molvi:Baqaya to Le Lo bhai.
by Abdul Sami (few years ago!)
Ap k liye jaan kon de skta Hy?
Select NO.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Plz Rply
.
.
.
Mt krna
.
.
Apko ghr me 2sri dfa salan koi Nhi Deta jaan kon dega!!! HAHAHAHAHAHAHA.
2015 ki phli bezti
by Mazhar Khan (few years ago!)
ak KANJOOS ak admi ko hotle lay gaya.
to KANJOOS osay bar bar ak ak glass pani ka la kar pelata hai.
ADMI tang ho kar KANJOOS say.
bhai sahab tori se roti lay ao halaq main pani panse gaya hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Class Mein Teacher Bachon Se Question Puch Rahi Hoti Hai To Santa Ki Baari Mein Teacher Puchti Hai.
Teacher: “Jab Bijli Chamkti Hai To Hum Ko Roshni Pehle Aur Awaaz Baad Mein Kyun Aati Hai?”
Santa: “Kyonki Hamari Aankhein Aage Hai Aur Kaan Piche Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Joota chupai ki rasm k waqt dulhay ki aik sali ne kaha:
main to 1100 loongi.
2nd sali boli mai to 2100 loongi.
peche se 1 pathan bola: 2310 lelo, us main FM Bhi hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
A boy of 1st class to her teacher.
Do you like me?
Miss. So sweet.
Student: When should I sent my
parents to your home?
Miss. Why?
Student: To talk about us.
Miss: What are you saying?
Student: For tuition.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Husbnd; SuhaG Rat,
Me Shadi Se Phly 20 Girls K 7 Sex Kr Chuka Hun.
Dulhan; Sharmaty Huye Ap Wohe Ho Na
Jisne Mujhe 500 K Jaali Note Dia Tha.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Shadi sey pehley larka apney dost sey:
OyE!!! meri shadii waley din susar ji ko merey barey mey thora barha charha kr bolna........
Dost:- chal theek hey....
shadi waley din dulha stage pey betha hua tha.Dulhey ko cheek agai ......
susar dulhey k dost sey : Dulhey ko zukhaam hey kia??
Dost: Na...Nai...CaNcEr hEy cAnCerRrR....
by Pak101.com (few years ago!)