Dr. log opration se pehle

Munna: Ae Circuit ye Dr. log opration se pehle
patient ko behosh kyun karte hai?
Circuit: Bhai! Bole to patient opration sikh gaya
to Dr. Logo ki to wat lag jayegi na.

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 900 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pathan Drivs In

Pathan Drivs In To 1-Way
Cros NO ENTRY Board
Police: No ENTRY Ka
Board Nai Dekha ?
Pathan: Mujhe Laga Film
Ka Poster Hai..

by Abdul Hannan (few years ago!)
How Girls And Boys Express Their Feelings?

How Girls And Boys Express Their Feelings?

Girls Express Their Feeling With Gussa And Tears,
But

Boys Express Their Feelings With Sutta And Bear.

by Pak101.com (few years ago!)
2 cockroach ICU Me

?2 cockroach ICU Me ek dusre k bagal me admit the..

1st- Kisne maara?

2nd- Arey koi nhi, 1 ladki mujhe dekh k itna chillayi k heart attack aa gaya.

by Pak101.com (few years ago!)
during the match

During The Match,
Batsman LBW Hua:

1 Pathan Doosre Se: Log Hum ko Pagal Samajhty hain,
Yahan to Sab Pagal Hain,


Lagi Batsman ko hai Aur Cheekh Bowler Raha Hai.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Darwaza k sorakh se phaik do

Police:darwaza kholo tmhari bivi truck ke niche aa kar paper jaisi ban gai hai.
Sardar:pher darwaza kholne ka kia faida gate k neche se de do

by Sabir shah (few years ago!)
Pathan pehli dafa Jahaz Pe Baitha

Pathan pehli dafa Jahaz Pe Baitha: Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha, Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga.
.
Aur Bola:
Mai Pehlay He Dara Huwa Hon
Aur Tum Wheeling Kar Rahy Ho.

by Pak101.com (few years ago!)
One person

One person :-CA karne me kitna kharch aata hai

CA Student:-Paise to bahut kam kharch hote hai bhai, par JAWANI puri kharch ho jaati he

by Pak101.com (few years ago!)
Yaar Aaj Mujhay Ajeeb Msg Aaya

Sardar:
Yaar Aaj Mujhay Ajeeb Msg Aaya
Or Mera Mobile Off Hogaya.
Pathan:
Aisa Konsa Msg Aya?
Sardar:
Battery Low.
Pathan:
Send Kar…
Sabko Tng Karengy.

by Pak101.com (few years ago!)
BACHA AUR CHOr

raat ke andhere main jab sab soo gye the,aik chor ghar main dakhil hoa,etafak se aik chote bache ki ankh khol gai. chor: “khabardar,agar chekhe to goli khani pare gi”. Bacha: “masomiat se jee main chocolate khata hun”.

by Abdul Basit (few years ago!)
Santa's Father brought a NEW SIM CARD..

Santa's Father brought a NEW SIM CARD..

Santa saved that Number in his Mobile Phone as,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"New Father

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook