bush baraa hi chalak
BUSH baraa chalak hai....... 9 bachoon ka bap hai.. BUSH. bara nirala hai .10wa bhi aanay wala hai........waise aapus ki baat hai.........is sab main USAMA ka haath hai
by Abdul Sami (few years ago!) / 1048 views
Similar Jokes
Super Faadu Joke
.
ek khoobsurat Larki k sath sath kutta chal rha tha…
Pass se guzrte Larke ne dekh kr kaha: -
.
.
Ladka:- “Aap dono behan – bhai hain?”
.
.
Larki : – “Aap ko hm dono me se kon pasand hai?”
.
.
Larka : – “yaqeenan tum ”
.
.
Larki : – to phir is k liye apni behanLe Aao,
Hamaray yhaan nanad ko bhabhi bnane ka riwaz chalta hai
.
Ladka Shocke – Ladki Rocksss
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kal Kary So Aaj Kar,
Aaj Kary So Ab.
Wah Wah
Kya Kehne.
Kal Kary So Aaj Kar,
Aaj Kary So Ab.
Abey Karta hi Rahega to Dhoyega Kab?
by Mazhar Khan (few years ago!)
A group of elephants were sitting on the street. A sexy female elephant passes by... What does the loafer elephant say? Wow... 3600-2400-3600
by khalid hussain (few years ago!)
Our brilliant Santa does it again-
Teacher- Which is ur favourite dish?
Santa- TATA SKY!!! ;
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu: Mummy raat ko jb
main susu karne gaya to
bathroom ki door kholi toh
light apne aap hi jal gaye
Mummy: Haramjade tu aaj
phir freeze me susu kar aya
by Pak101.com (few years ago!)
IT engineer- Hey bhagwan promotion karwa dena
51 rupees ka bhog apke charno me rakh raha hu!!
God- Pagal marwayega kya?
ANNA HAZARE dekh raha hai!
by Pak101.com (few years ago!)
MAMU : Oye, maar gayay yaar.
Meri biwi aur premika saath saath AA rehli hain.
MAMU KA DOST : Arrey, mein bhi yehi bolnewala tha.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Advocate:Talak Karvane K Rs10,000 Lagenge.
Husband:Pagal Ho Kya?Pandit Ne
Rs 101 Me Shadi Karvai Thi.
Advocat:Dekh Liya Na Saste Ka Natija
by Pak101.com (few years ago!)
Kaliya & Peeliya ek car me bomb laga rahe the .
Peeliya - agar bomb lagate samay phat gaya to kya hoga .
Kaliya - do'nt worry ! Mere paas ek aur bomb hai
by Mohammad Ali (few years ago!)
1 sardar apne bache ko mar raha tha or Medicne khala rha tha. 1 admi ne poch tm esy quen mar rhe o.?
Sardar:doctor ne kya c
.
.
Enu goli kut k deni aa.;->
by hearthackervsgirls (few years ago!)