bush baraa hi chalak

BUSH baraa chalak hai....... 9 bachoon ka bap hai.. BUSH. bara nirala hai .10wa bhi aanay wala hai........waise aapus ki baat hai.........is sab main USAMA ka haath hai

by Abdul Sami (few years ago!) / 1048 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Super Faadu Joke

Super Faadu Joke
.
ek khoobsurat Larki k sath sath kutta chal rha tha…
Pass se guzrte Larke ne dekh kr kaha: -
.
.
Ladka:- “Aap dono behan – bhai hain?”
.
.
Larki : – “Aap ko hm dono me se kon pasand hai?”
.
.
Larka : – “yaqeenan tum ”
.
.
Larki : – to phir is k liye apni behanLe Aao,
Hamaray yhaan nanad ko bhabhi bnane ka riwaz chalta hai
.
Ladka Shocke – Ladki Rocksss

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kal Kary So Aaj Kar

Kal Kary So Aaj Kar,

Aaj Kary So Ab.

Wah Wah

Kya Kehne.


Kal Kary So Aaj Kar,

Aaj Kary So Ab.

Abey Karta hi Rahega to Dhoyega Kab?

by Mazhar Khan (few years ago!)
A group of elephants

A group of elephants were sitting on the street. A sexy female elephant passes by... What does the loafer elephant say? Wow... 3600-2400-3600

by khalid hussain (few years ago!)
Our brilliant Santa

Our brilliant Santa does it again-
Teacher- Which is ur favourite dish?
Santa- TATA SKY!!! ;

by Pak101.com (few years ago!)
Pappu: Mummy raat ko jb

Pappu: Mummy raat ko jb

main susu karne gaya to

bathroom ki door kholi toh

light apne aap hi jal gaye

Mummy: Haramjade tu aaj

phir freeze me susu kar aya

by Pak101.com (few years ago!)
Funny Anna Hazare

IT engineer- Hey bhagwan promotion karwa dena

51 rupees ka bhog apke charno me rakh raha hu!!

God- Pagal marwayega kya?
ANNA HAZARE dekh raha hai!

by Pak101.com (few years ago!)
Oye, maar gayay yaar.

MAMU : Oye, maar gayay yaar.
Meri biwi aur premika saath saath AA rehli hain.
MAMU KA DOST : Arrey, mein bhi yehi bolnewala tha.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Advocate:Talak Karvane K Rs10,000

Advocate:Talak Karvane K Rs10,000 Lagenge.

Husband:Pagal Ho Kya?Pandit Ne
Rs 101 Me Shadi Karvai Thi.

Advocat:Dekh Liya Na Saste Ka Natija

by Pak101.com (few years ago!)
Kaliya & Peeliya

Kaliya & Peeliya ek car me bomb laga rahe the .

Peeliya - agar bomb lagate samay phat gaya to kya hoga .

Kaliya - do'nt worry ! Mere paas ek aur bomb hai

by Mohammad Ali (few years ago!)
1 sardar apne bache ko mar raha tha

1 sardar apne bache ko mar raha tha or Medicne khala rha tha. 1 admi ne poch tm esy quen mar rhe o.?

Sardar:doctor ne kya c

.

.

Enu goli kut k deni aa.;->

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook