Police wala apne bache se
Police wala apne bache se: Beta tumhara result achha nahi aya aj se tumhara khelna tv dekhna
band
.
.
Son: Ye 50 Rs pakro or is bat ko yahien daba do":-
by Abdul Sami (few years ago!) / 988 views
Similar Jokes
The ninety-year-old man was in for his checkup
when the nurse practitioner learned he was about
to marry an eighteen year old girl.
“Now, Mr. Jenkins,” the nurse practitioner warned,
“you should know that when a man your age
marries an eighteen-year-old girl, somebody could
get hurt.”
The old man shrugged, “If she dies, she dies.”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Once there were 3 people
Boss,officer & clerk going 4 a Lunch They met with a Jin
Jin said: im here 2 fulfil 3 wishes of a person but u r 3 peoples
So i’ll fulfil 1 wish 4 each
Clerk quickly said: send me 2 USA with a lot money.puff clerk disapears
Officer said: send me 2 Paris with a lot of money.puff officer disapear
Jin said 2 Boss what’s ur wish he said
“I want these 2 idiots back at office after lunch at 2:00pm”
Moral: Let the BOSS SPEAK 1st..
by Zia Rasool (few years ago!)
BUSH:Humary pass BritnyJulie Robert Anjelina Jolisab ha!Tumre passkya hay?
MANMOHN SINGH:Humary pass Imran Hashmi he!Bhej do sab ko
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: Aaj school der se aane ka tumne kya bahana socha hai?
Sonu: Sir aaj mein itni tej dod ker aaya ki bahana sochne ka moka hi nahi mila
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: tujhe apna laptop bada karwana hai..?
Santa: Haan yaar..
Banta: to fir Isme se
window nikalwa ke darvaja fit karva le..
by Pak101.com (few years ago!)
Ladke Ne Chinki Ko Offer Marne Ke Liye Sher Maara
Ladka: “Chalte Chalte Yun Hi Rook Jaata Hoon Main, Baithe Baithe Yun Hi Kho Jaata Hoon Main, Kya Yahi Pyaar Hai?”
Chinki: “Nahi Yeh Kamzori Hai, Bornvita Piya Karo.“
by Pak101.com (few years ago!)
Man: Oye tera ek dant neela kida ho gaya?
Sardar: Yaar main ink lagayi hai.
Man: Uh kyon? Sardar: Kyon k aaj kal BLUE TOOTH bahut mashur hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A physics student proposing a chemistry girl:- I luv u more than
an electron wants 2 attract
proton.
.
Girl:- Oye carbon monoxide,
apna conical flask jaisa face le k foran yahan se reduce ho jaa, es
se pehle ki tujhe oxidise kar du
or tu reaction ke qabil bhi na
rahe.
.
. .
.
Kambakht graphite ki
aulad ;) :D :P
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:College Ki Ladki se Bola
I love U!
Ab Tum Mujhe Bolo
Girl:Mai Abhi Ja K sir Ko Bolti Hun
Pathan: pagal ki buchi sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho Gai hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa: My Father Dug The Suez Canal
Banta: That’s Nothing
Have You Heard Of Dead Sea?
Santa: Yes, I Have
Banta: My Dad Killed It
by Pak101.com (few years ago!)