Ek Bachay ka school main 7th class main
Ek Bachay ka school main 7th class main new admision howa .
Teacher. beta batao Allama iqbal koN hain?
Bacha. hum ko kya pata hum to school mai naya hai..
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1008 views
Similar Jokes
ek baar ek sardaar apni balcony mein
khada hota hai apni shirt utar kar.
dusra sardaar bola “u hv a nice chest”
pehla sardar bola
“eh teh kuch v nahi apni bharjai ki dekh”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Me 20 saal ka ho gaya,
par aaj tak mujhse koi ladki nai pati.
.
.
.
.
.
Ye hai aam jindagi.:-|
.
.
.
.
Me 20 saal ka ho gaya,
par aaj tak koi ladki mujhe nahi pata saki:-P
.
.
.
Ye hai mentos jindagi:-P
.
Mentos khao dimag ki batti jalao
by Mazhar Khan (few years ago!)
aik police walay ka beta exam main fial ho gaya to us nay us ko bula kay dantant shuru kar diya
uska beta bola: yeh lo 50 ropay aur mamala yaheen rafa dafah karo
by Abdul Sami (few years ago!)
Boy - Janeman"tute Dil Se"pyar
Krogi,
Ya"dil Tutne"tak Pyar Krogi
?
?
?
?
?
?
. .
.
.
.
.Girl- Kaminey, Ye Bata
"Tuti Chappal"se Pitega Ya
"Chappal Tutne Tak"pitega
by Pak101.com (few years ago!)
I asked my heart: why can't I sleep at night?my heart said..........Puttar tu dopehr nu so lya c,, edda tu aashiq :D
by nadeem (few years ago!)
Santa Banta Ko Gusse Se Bol Raha Thha.
Santa: “Yaar, Jab Mene Tujhe Khatt Likha Tha Ki Meri Shaadi Par Jaroor Aana, Tum Aaye Kyun Nahi?”
Banta: “Ohh Yaar, Par Mujhe Koi Khatt Mila Hi Nahi.”
Santa: “Mene Likha To Tha Ki Khat Mile Ya Na Mile Tum Zaroor Aana.“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ko Cinema Hall Ke Bahar Ek Bikhari Mila.
Bhikhari: “Allah Ke Naam Par Kuch De Do”
Santa 100 Ka Note Dikhate Hue Bola: “Kya Tumhare Paas 50 Ka Note Hai?”
Bhikhari Khushi Se : “Ji Hain”
Santa: “To Sale, Pehle Woh Jake Kharch Kar Na“
by Pak101.com (few years ago!)
santa: Jab me chhota tha tab me is ped pe chad jata tha. banta: wo kaise? santa: tab ye ped bhi chhota tha na yaar...
by Pak101.com (few years ago!)
Mujh Se Koi Ghalti Ho Gai He Kia?
Pichhle Ek Mahiney Se Mujhe Ignor Ker Rahe Ho, Plz Aisa Mat Karo
.
.
Tumhara Piyara
.
“SAABUN”..:-)
Plz Naha Lo Yaar ! Sardi Kam Nahi Ho Gi..:-p
by Mazhar Khan (few years ago!)
NANI MARTE huve: Beta me apna FARM, TRACTORS, FARM HOUSE, ANIMALS oR 22,358,364 cash tumhare naam ker rhi hoon........
NAWASA: NANI yeh sab hay kahan????
NANI: "FACE BOOK FARMVILLE" pay BETA...
by Pak101.com (few years ago!)