Ladkiyo me aur Pepsi me kya similarity hai ??
Ladkiyo me aur Pepsi me kya similarity
hai ??.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Answer:” both are Cool, Sweet..sab pasand
karte hai
aurMost important similarity; is,
dimag wali jagah
dhakkan hai..:
by Mohammad Ali (few years ago!) / 847 views
Similar Jokes
Tumse mil kar hogaya zindgi se pyar
Raah main chorr kar mat jana mere yaar
Bin tere hum ji na payenge
Tum na hoge to hum
BEWAQOOF
kisay banayenge;-)
by khalid hussain (few years ago!)
1 pathan hajj kr k wapis aya to dost ne pocha k shaitan ko kanker mary thy?
Pathan ne kaha:
“Na yara rush boht ziada tha. Hum gaaliyan de k aa gya”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher : Tum kahan paida huway?
Pathan : Khyber PakhtoonKhuwaa me.
Teacher : Is k spelling batao?
Pathan : Zara thehro! Hum ko lagta hai k hum
.
.
.
.
DADU me paida huwa tha....:-0
by @irha@ (few years ago!)
Car me baithi 1 Lady ne, 1 bhikhari ko 1 rupya dekar,
Aasirvaad dene ko kaha!
Bhikhari: Car me to baithi ho, ab kya aasmaan me baithogi?
by Pak101.com (few years ago!)
Wife To Husband : , Dear This Computer Is Not Working As Per My Command, ,
Husband Replied : , , , Darling ,,, , It's a Computer Not Your Husband
by tanveer hussain (few years ago!)
Sardar selected a short girl to marry.
Why?Because guru ji told him
Musibat jitni choti ho utna acha hai
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU apni billi ko lekar exam dene ja raha tha.
MOLU:-ye billi ko lekar kha ja rhe ho.?
GOLU:-exam dene.
MOLU:-koun sa..?
GOLU:-"CAT" ka.
by Pak101.com (few years ago!)
1 ameer larki ko exam me garib Family pr mazmun likhne ko kaha gya!
Mazmun:
1 garib khandan tha,Bap garib,maa garib,bachy garib!
Ghar me 4 nokar the wo b garib
Car b tuti phuti B.M.W thi!
Bachon k pas purane iPhone thy!
Ghar me 4 2nd hand AC the!
Sara Khandan bari mushkil se aish kar raha tha...
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa ke gao me nadi pe bridge banaya gaya.
Builder: Bahut achcha ho gya na
Santa: Haan ji
Pehle dhoop me tair k nadi paar krte the
Ab chhaoon mein tair ker paar kerain gay
by Mohammad Ali (few years ago!)
Bacha:Daddy Aaj Kal ki Aurto Par Yaqeen Nai Krna Chahiye
Baap:Q
Bacha:Kal Techr Keh Rahi Thi 3 or 3 6 Hote He
Or Aaj Bolti he 4 or 2
6 Hote He
by Pak101.com (few years ago!)