During The Match
During The Match,
Batsman LBW Hua:
1 Pathan Doosre Se: Log Hum ko Pagal Samajhty hain,
Yahan to Sab Pagal Hain,
Lagi Batsman ko hai Aur Cheekh Bowler Raha Hai.
by Abdul Hannan (few years ago!) / 966 views
Similar Jokes
Judge: Do you accept that you stole money from him?
Man: No my lord, he give it to me.
Judge: when did he give you?
Man: when I showed him the gun…
by Zia Rasool (few years ago!)
Bhagwan & Doctor ko kabhi naraj nahi karna chahiye
Bhagwan naraj, aap doctor ke pass
aur
Doctor naraj, to aap bhagwan ke pass.
by Pak101.com (few years ago!)
PHATAN GHALTI SY SAMANDER ME GIR GIA .
DHOBTE DHOBTE US K HATH ME MACHLI AA GAI.
USAY PAKER KER BAHIR PHENKA OR KAHA
JAO TUM TU APNA JAAN BACHAO …
HAMARA ALLAH MALIK HAI
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ques: Wo konsi ek baat hai Jo Students hazaro'n saal pahly bhi kahty tay, Aaj bhi kahty hain, owr Qayamat tak kahty rahengay?
.
Ans: Bus yarr kal se parhayi shuru karunga
by Mazhar Khan (few years ago!)
School: Ye Duniya Ye Mehfil Mere Kaam Ki nahi…
Tution: Idher Chala Main Udher Chala Janey Kahan Main Kidher Chala.. .
Maths: Ajeeb Daastaan Hai Ye Kahan Shuru Kahan Khatam..
Science: Aa Khushi Se Khud Khushi Karle…
Exam: Choti Choti Raatein Lambi Ho Jaati Hain.. .
Result : jab dil hi toot gaya ham jeeke kya kare…
Pass: Aaj Lagta Hai main Hawa Mein hoon Aaj Itni Khushi Mili hai…
Fail: Chann se Jo Tootey Koi sapna jag soona soona laagay
by Pak101.com (few years ago!)
Aik shaks ne 6 mah ke bachey ki birthday party mana lee;
Kisi ne poocha : 6 mah ke bachay ki birthday kaise?
woh skahs bola: Hamary han semester-system hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher to Pathan: Make a sentence in which one word is repeated twice.
Pathan: If aLara Dutta marries Brain Lara, She will become Lara Lara.... Bolo Tararara
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pehlwan ki tang neeli ho gai
Hakeem:zehr phail gya h katni pregi
3 din bad dosri b neeli ho gai
Hakeem:ye b katni pary gi zehar kafi phail gya
Dono kat k plastic ki tangain lga di
8 din bad plastic ki tangain b neli ho gai
Hakeem:
Ab smjh aya,tumhari dhoti ka rang utrta hai, preshani ki koi bat nhi’
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar: doctor sahib ye dawa to kahin se nahi mil rahi.
Pathan doctor:
Ooh hoo.. dawai likhna to hum bhul hi gaya ye to hamara signature hai.
by Pak101.com (few years ago!)
What's the similarity between Marriage & 11.59pm?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Simple dono ke bad 12 bajte Hai...... Aur.....Din badal jate hain..!!!!!!!
by Pak101.com (few years ago!)