Memon K Ghar Se Choontiyan Ja Rahen Thin…
Memon K Ghar Se Choontiyan Ja Rahen Thin…
Memon: Kahan Ja Rahi Ho ? Choonti:
Bhai Bhooka Marnay Se To Behtar Hai Hijrat Kar Jaeyn…
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 962 views
Similar Jokes
TEACHER: PAPPU, how do you spell “crocodile”?
PAPPU: “K-R-O-K-O-D-A-I-L”
TEACHER: No, that’s wrong
PAPPU: Maybe it’s wrong, but you asked me how I spell it!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Biwi-mere khyal se hmari beti ki kisi ladke k sath setting ho gai h
pati-vo kaise?
Bivi-q ki vo kafi dino se recharge k paise nahi maang rhi h.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Kumar ko apna apna gadha bechna tha.
Usne apne sare friends ko sms kiya: Agar tumhe
kabi kisi gadhey ki zaroorat ho to mujhe yaad kar
lena!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik sheikh patient hospital mein Nurse par chila raha tha
Doctor ne nurse ko bulwa kar poocha
Woh patient abb kis baat par naraaz ho rahahai
Nurse: woh ess baat par naraaz ho raha hai ke
Medicine khatam hone se pehle hi kion sehat yaab ho geya
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Rekha- Pehle Mere Pati Bhaag-Bhaag Kar Meri Har Farmaeesh Poori Karte They
Saheli- Aur Ab.?
Rekha- Ab Farmaeesh Sunte Hi Bhaag Jaate Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Car Ki Battery Change Karwane Gaya …
Mechanic:
Sahab, Exide Ki Daal Doon ?
Sardar:
Nahin Yaar,
Dono Side Ki Daal De,
Warna Phir Problem Hogi.
by Pak101.com (few years ago!)
A parrot sit on the elephant & elephant died.
Prove It.
.
.
.
.
. .
.
..
Student : Let's assume dat elephant's name was
parrot & parrot's name was elephant.......!
by Pak101.com (few years ago!)
TeaCHer: AGar APka Dost Or APki Lover Doob RaHe Hu to Aap Kis Ko BachaoGe?
.
StuDent:Doob Jane Do Salon Ko WO 1 Sath Kia Kar Rahe ThAy.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Maa apne bete se kehti: Beta so ja warna gabbar aa jayega.
Beta apni maa se kehta: Maa mujhe Chocolate do varna papa se keh dunga ke mere sone ke bad roz gabbar aata hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Major Rohail ne bank se loan le kr car le
Lakin loan wapis na kr ska
Bank walay car le gy
.
.
.
.
Major Rohail: pehle pta hota tu shadi b bank se loan
le kr krta
by Tanveer Hussain (few years ago!)