How's your life
Usama asked Kajol,”how’s ur life?”
She replied,”kabhi khushi kabhi ghum.”
Then Kajol asked Usama,”what abt U?” He
replied,”kabhi BUSH kabhi BOMB.”
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 891 views
Similar Jokes
Girl Najoomi se: Mere do lovers hain. Un dono main se kis ke sath shadi hogi? Wo khushnasib kaun hoga??Najoomi: Pehle se shadi hogi aur dusra khushnasib hoga.
by Muneeb Alam (few years ago!)
Malik alsi nokar se:- Yahan par itne sare machcher gun-gun kar rahen hai tu unhe maar gira.
Thodi der bad
Malik:- Abe sale nokar ke bachche maine tujhe machcher marne ko kaha abhi tak tune mare nahi. Woh ab bhi gun-guna kar rahe hai
Alsi nokar:- Malik machcher toh maine maar diye. Yeh toh unki bibi hai jo vidhva ho kar ro rahi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife bathroom se naha ke nikli to Santa use ghur raha tha!
Wife romantic hokar:
Kuch karne ka irada hai kya?
Santa 2 thappad maar ke bola:
Mere garm pani se kyu nahay
by Pak101.com (few years ago!)
ek chor ko ko police dh0ndh rahe thi
ch0r jaldi se jhulay me late geya,or feedar munh me daal lia..
P0lice kya kar rahe ho?
Chor,FEEDAL PEE LAHAA HUN UNTAAL
police,jaldi piy0o phr,PEEP PEEP Pe jaen ge
by Tanveer Hussain (few years ago!)
ek baat hamesha yaad rakhna..duniya main kch mile na mile 2 cheez haq se leni chaiye...
.
.
.
.
... .
1.sam0se ke sath xtra chatni.
2.golgappe khane ke baad papdi.
:p
by Pak101.com (few years ago!)
Beizzati”
Aur
“Bivi”
Ek Jaisi Hoti Hai…
Achchhi Tab Hi Lagti Hai..
Jab Doosre Ki Ho…!!
by Pak101.com (few years ago!)
Boy To Gym Coach:
I Wanna Impress Cute Girl
I’m Gonna Meet In 3 Days.
Which Machine Should I Use?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Coach:
Use The ATM Machine
Outside The Gym!
by Pak101.com (few years ago!)
3 cheezain jin k jaane ka koi bhrosa nahi hai
.
.
jism me se jaan
.
.
jeb me se paise
.
aur
.
.
.
LIGHT
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar Rishtay K Liye Tasweer Khicwa Raha Tha
Toh Tasweer Men Gadha B
A Gea Sardaar Nay Yeah Likh Kay Tasweer Bheji
Mein Khabbaay Pase Han.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Train Station Py Ruki:
1 Admi Ny Sath Bethe Pathan Sy Pocha
Kon Sa Station Hy?
Pathan Ny Bahir Dekha Or Kuch Dair Bad Bola
.
.
Lagta Hy Railway Station Hy.
by Pak101.com (few years ago!)