An Elephant Meets An Ant
An Elephant Meets An Ant.
Elephant:
Tumhari Umer Kitni Hai?
Ant:
25 Saal.
Elephant:
25 Saal Aur Itni Choti?
Ant:
I Use LUX.
Meri Beauty Se Meri Age Ka Patta He Nahin Chalta.
Ant:
Your Age?
Elephant:
5 Saal.
Ant:
5 Saal Aur Itney Baray?
Elephant:
NIDO Jo Peeta Hon :-)
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1070 views
Similar Jokes
Pathan ne Ghar ka Darwaza ukhara or kandhe pe rakh k Bazar me gaya
1 Admi ne poucha: Khan, Kia Darwaza Bechna hy
Pathan: Nhi yara, Tala Khulwana hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bhikari Ne Phone Kiya: Hello Taj Hotel
Taj:Yes
1 Biryani1 Pizza Bhej Do
Taj: Kiske Nam Pe Bhej Du Sir
Allah Ke Nam Pe Bhej De
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ne jungle me poti krdi Police:tmne ye board
nai parha k poti krna skht mana hy
Pathan: O yara humne sakht nai naram ki hy,ungli
mar k dekhlo.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Truck Dosry Ko Khench K Le Ja Raha Tha Ye Dekh K 1 Sardar Zor Zor Se Hasney Laga Or Zamin
Pe Lotpot Ho Gaya Or Bola
Ek Rasi Ko Uthany K Liye Do Do Truck
by Pak101.com (few years ago!)
Mahman!
Beta apko school jana kesa lagta hy?
Bacha!
Muje schol jana boht acha lagta hy
Or waha se wapis ana b boht acha lagta hy
Bus waha rukna bura lagta hy:
by Mazhar Khan (few years ago!)
Aik sardar ghar me naach raha tha
us ki b.v ne pocha:q nach rahe ho?
Sardar:abi dawai pi hai bottle hilana bhool gaya tha.
by Sabir shah (few years ago!)
Petrol Ka Rate Badne Par
Santa Ne Kaha:
Mainu Koi Fark Nahi Padta
Yar Pehle Bhi 100 Ka Dalwata Tha
Ab Bhi 100 Ka Dalwata Hun
by Pak101.com (few years ago!)
Banta calls FM radio: I'v found sm1 named Kamaljit's wallet wid Rs. 15K.
RJ: Sir! U wnt 2 retrn d wallet?
Banta: Ni pagal! I wnt 2 dedicate a sad song 2 him.;-
by Pak101.com (few years ago!)
?3 SaaL K Bachay Ne Pyar Ki Definition Bataai:
Pyar
Pamper Mei Huwe SuSu Ki Tarha Hota Hy.
Jb Ho Jata Hy To Kisi Ko Nazar Nhi Aata,
Bus Khud Ko Hi FeeL Hota Hy
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Munna Bhai nay pehlay din office khola to bara khush tha. Us ki secertary nay bataya ke bahar aik aadmi aaya hai.
Munna bara khush hua aur usay andar aanay ke liye kaha. Us ke andar aanay say pehlay Munna nay socha ke us par impression dalna chahiye aur phone utha ke batien karnay laga.
Haan Haan, 500 rupay fees hai, apun 10 baje tak betha hai idher, is say late nahi karnay ka, apun bahut busy hai.
Us ke baad us nay phone rakha aur aanay walay say poocha 'Beth na Maamoon, apun teray liye kya kar sakta hai.
Man: Mien yahaan phone sahi karnay aaya hoon.
by Pak101.com (few years ago!)