Loot lia
Pathan: Raat Ko 1 Admi Ne Chaku Dekha Kar Loot
Lia,
.
.
Dost: Lekin Tumhare Pas Tu Hamaisha Pistol Hoti
Hai Na,
.
.
.
Pathan: Wo Main Ne Chupa Di Warna Wo Bhi Le
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 922 views
Similar Jokes
Propose in New Style
Boy To Girl: “Main Aapse Frindship Karna Chahta Hoon”
Girl: “Par Meri Sagai Ho Gayi Hai”
Boy: “Fir Behan Ban Ke Apni Kisi Saheli Se Hi Setting Karva De.
by Pak101.com (few years ago!)
DO SHARBI RAT KO..
1ST.YAR KITNE BAJE HAI
2ND.PATHAR UTAYA AUR GHAR KI KIDKI PER
MARA TO KACNH TUT GAYA
...
UPER SE BUDHI BOLI
..
..
..
NALAYKO SO JAO RAT KE 2 BAJE HAI
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Ne News Suni Aur Apne Dost Banta Ko Bola.
Santa: “Yaar Ye Bill Gates Bhi Bevkoof Hai Sala”
Banta Hairani Se: “Kyu Be, Esa Kyu Kah Raha Hai?”
Santa Huste Hue: “Usne Skype 4.5 Billion Mein Kareeda Hai, Aur Vo Internet Se Free Mein Download Ho Jata Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
SHADI SE PEHLE
Boy: Aakhir wo din aae ga kb
Girl: tm muje chor to nhi doge
Boy: no way esa sochna b mat
Girl: Roz shoping kraogy
Boy: Q Nhi, Bahot Sari
Girl: tmhari zindgi me koi or to nhi?
Boy: no yar
Girl: do u love me.
Boy: yes dear.
Girl: oh dear!
SHADI K BAAD -
Ab zra ye sms neechey se ooper
prhen..:P:P
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Q: How many blondes does it take to screw in a lightbulb?
A: Two, one to hold the light bulb and one to spin the ladder around!
by Kamran (few years ago!)
Train Main 1 Machir 1 chiness k sar pe baitha , wo usko pakar k kah gaya
phir ek machir Kanjus pe baitha , usne pakar k chiness se pucha "Khareedo Gaye?"
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu Ki Class Mein Ek Nayi Teacher Aayi Aur Sab Bachon Se Unke Naam Poochne Shuru Kar Diye,
Pappu Ki Baari Aayi To Teacher Ne Poocha,
Teacher: “Beta, Aapka Naam Kya Hai?”
Pappu Zor-Zor Se Rone Laga, Teacher Ne Poocha
Teacher: “Bache Aap Ro Kyun Rahe Ho?”
Pappu Rote Hue: “Meri Mummy Mere Papa Ko Kutta Kehti Hai Aur Mere Papa Unko Billi,
Mujhe Samajh Nahi Aata Ki Main Pilla Hoon Ya Billa“
by Pak101.com (few years ago!)
1 Arbi Bath Room me phone pr BAT kr ra tha,PATHAN ne suna to andar jakr arbi ko boht mara, logo ne pucha to Bola. ye kameena Bath Room me TILAWAT kar rha ta.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 Pathan Ko uska Susar Jootay Maar Raha Tha:
Aadmi: Q Maar Rahy Ho?
Susar: Iski Biwi ne Hospital Se Isay SMS Kya,
TUM BAAP BAN GAYE HO.
Isne Apne Saary Doston Ko Forward Kar diya
by Abdul Hannan (few years ago!)
Bodygaurd dekhne se hume kya sikh milti hai.?
.
.
.
.
... .
.
apke frnd kitne b close kyo naa ho,
use apne girlfriend/ boyfriend se nahi milwana chahiye!
by Pak101.com (few years ago!)