Funny
SARDAR:
Batao aisa kiya karen k Saanp bhi mar jaye aur Laathi bhi na tootay ?
,
,
PATHAN:
Jootay se maar do:)
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 990 views
Similar Jokes
Santa Apne Office Se Chori Se Jaldi Ghar Gaya,
Waha Usne Apni Biwi Ko Boss Ke Sath Mast Wali Harkate Karte Dekha,
Wo Bhag Ke Office Wapis Office Pahuncha Aur Man Hi Man Mein Socha
Santa:Baap Re Baap! Aaj Boss Dekh Leta To Pakka Naukri Gayi Thi
by Pak101.com (few years ago!)
L () \/ E
Is A Pathway Of Many
Colors N Dead Ends.
But When
The Right Path Is
Chosen,
The Sights Are Amazing. . . ?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 sardar ne jalti huwi building se 6 aadmi nikale loogoon ne phir bhi ussay mara kiun?
kiun k wo 6 log fire brigade wale they
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Agar Aap Mujhe 14 feb ko Phool Dena Chahte Ho To..
Gobhi Ka Phool
Dena
Apke Piyar Ka Bi Izhar Ho Jayega
Humara Salan Bi Tayyar Ho Jayega
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl (boy ko jealous feel karane k liye):” Dekho woh
ladka meri taraf dekh
ke muskura raha hai…
.
.
. Boy:” Yeh to kuch bhi nahi,
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
jab maine pehli baar teri shakal dekhi
thi to 3 din tak Apni hassi nahi rok paya
tha..:P:P
by Mazhar Khan (few years ago!)
A woman, while touring a small South
American country was shown a
bullfight. The guide told her, "This is our
number one sport." The horrified woman said, "Isn't that
revolting?" "No," the guide replied, "revolting is
our number two sport.
by Rizwan Ajmal (few years ago!)
Dr. k Band Clinic k agay lambi line thi. 1 sardar bar-bar line me ghusta,log usko pakar k piche phenk datain sardar-Lage raho salo,me b clinic nahi kholunga,
by Pak101.com (few years ago!)
TeaCHer: AGar APka Dost Or APki Lover Doob RaHe Hu to Aap Kis Ko BachaoGe?
.
StuDent:Doob Jane Do Salon Ko WO 1 Sath Kia Kar Rahe ThAy.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: Banta! There's a bomb in my garden!
Banta: Don't worry. If no one claims it within three days, you can keep it.
by Pak101.com (few years ago!)
Munna: Bolay to Apun ko tera
operation dobara karna paray ga.
Kyun k apun kay rubber k gloves
teray andar hi reh gaye hain.
Patient: Agar yeh baat hai to mujhay jaanay do.
Mien tumharay gloves ki payment kar doon ga.
by Pak101.com (few years ago!)