Eik Memmon Khali Katorey Main

Eik Memmon Khali Katorey Main
Roti Daba Kar Kha Raha Tha
Waiter Ne Deka Tu Poucha
Ap Yah Kia Kar Rahey Hian
Memon Ne Jawab Diya
Main Maths Ka Teacher Hoon Or Dall Suppose Kar Kay Kharaha Hoon

by Pak101.com (few years ago!) / 1089 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

kya tumhe patahai ki permission ke bina

Manager ne aane wale se pucha: kya tumhe pata
hai ki permission ke bina ander aana mna hai
Aane wala: Janab mein permission lene ke liye hi
ander aaya hu

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Asked A Doctor

Pathan Asked A Doctor :
Milk Pene Se Rung Gora Hota Hai

Doctor:
Han Milk Me Calcium Hota Hai
Isliye

Pathan :
Chal Jhoote Phir Bhains Ka
Bacha Kala Q Hota Hai ?

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi Ladies ward

Ek Aadmi Ladies ward me admit ho gaya.

Nurse:- Tumko sharm nahi aati.
Aadmi bola:- Sharm kaisi...!

Hum to Paida hi Ladies Ward me
huye the!!!

by Pak101.com (few years ago!)
Santa ne ekk admi ke thappad

santa ne ekk admi ke thappad maar diya..

admi- meri kya galti thi??

santa-tum salo galti karo iske liye hum intjaar thode hi karenge............

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan was Weeping

Pathan was Weeping:
Man: Kyon Ro rahe ho?
Pathan: Meri Murghi Mar gai.
Man: Mera Baap Mar Gaya Magar main to Nahi Roya.
Pathan: Oye Tera Baap kya Anday Deta tha-

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Hum Tabhi Roti Khayenge

Aaj agar aapke sms aayenge to hi hum roti khayenge, warna 6 Parathe, Paneer ki sabji, Kashmiri Pulav, Ice Cream khakar bhukhe hi so jayenge.

by Pak101.com (few years ago!)
Hai To Vakiye Hi Ye Hairani Ki Baat

Ek Mareej Doctor Ke Paas Gaya.
Mareej: “Doctor Sahab, Mere Kaan Mein Matar Ka Podha Ugg Aaya Hai”

Doctor: “Ye Badi Hairani Ki Baat Hai”

Mareej: “Ji Haan Doctor Sahab, Hairani Ki Baat To Hai, Kyun Ki Mene To Apne Kaan Mein Bhindi Ke Beej Dale The“

by Pak101.com (few years ago!)
A couple Fighting on phone

A couple Fighting on phone Girl: I know u dont love me now :( you
love somebody else Boy: I also know dat u dont love me :(
.
.
.
Girl: I'm breaking up with you go to the
person whom you love :'( (Girl cuts the phone, and boy call her
again and at the same time girl call
hers) (The number you have dial is busy) (Girl calling him Boy picks her call) Girl: Who is the bitch you were
calling? :q Boy : it was you :P

by khalid hussain (few years ago!)
Tau Phir Peeche Waley Kyon Bhag Rahe Hain

Race Dekhte Huey Sardar 2 Fellow Sardar: Inaam Kis Ko Mile Ga ?

2nd: Sab Se Aagey Waley Ko
1st Sardar: Tau Phir Peeche Waley Kyon Bhag Rahe Hain

by Pak101.com (few years ago!)
For A Boy Its Easier To Pick Up A Girl

For A Boy Its Easier To Pick Up A Girl Of Weight 60kg . . .

But For The Same Boy Its Quite Difficult To Pick Up A Gas Cylinder Of Weight 14.2kg . .

Strange. . .

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook