shadi ka kharcha

aik bachy ne apny baap se pocha....
"Abu shadi per kitna kharch uthta hai"

baap ne jawab diya:

Maloom nhi beta mai tau abhi tak adayiagi kar rha hon" :D

by WAQAR (few years ago!) / 1108 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar opens a new College

Sardar opens a new College.But Students are confused to take Admission.Coz College name :“Sardar Medical College of Engineering for Commerce & Arts” :):D

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Yaar Mai bhaut Pareshan hu banta

Santa: Yaar Mai bhaut Pareshan hu
banta: Kya hua?
Santa: Yaar shubha se koi
Battery Low se miss call kar raha hai or No. bhi nahi aa raha hai

by Pak101.com (few years ago!)
ups

Bazurg kisi abadi se guzar rhy thy unho ne dekha ke puri abadi mai sirf 2 ghar ese hy jo chand ki tarha chamk rahe hy
Wo isi tajasus mai dusre din b isi abadi se guzray or wohi manzr dekha unho ne logo se poucha ye kia raz hy
Logo ne unhy bataya ke ye Allah ke wo bandy hy jinho ne
UPS lagwaya hy..

by haleema sadia (few years ago!)
Court decision

court me faisla hua 90% pathan bewakoof hote hn
is pr pathano ne kafi shor machaya
phir faisla hua 10% pathan bewakoof nh hote tb ja
kr mamla thanda hua

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Eglish dekho

Punjabi woman talking in english to a docter:my kaka is ill ek week na eat da na sleep da bus weep da te cheek da nale nak vi leek da

by Sabir shah (few years ago!)
One Day Golu Said His Girlfriend

One Day Golu Said His Girlfriend With Full Of
Courage: “I Love You”. His Girlfriend Said
Angrily..Not Say This Statement With Love. Funny
Golu Said I Love You Sister

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar and Bomb

2 sardaron ko 2 bomb mile,
1st Sardar: chal police ko de k aate hain.
2 sardar: agar koi bomb raaste me phat gaya to?
1st sardar: jhoot bol denge ki 1 hi mila tha

by Mohammad Ali (few years ago!)
have you everbeen to Egypt?

PAPPU : Daddy, have you ever
been to Egypt?
FATHER : No. Why do you ask that?
PAPPU: Well, where did you get my mummy then

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Apne Janmdin Par Kisko

Maa:Apne Janmdin Par Kisko Bulana Chahte Ho?

Pappu:Dadaji ,Mamaji, Chachaji Ko.
Akhir Gift Aur Rupaye 2 Inhi Logo Se Milenge...

by Pak101.com (few years ago!)
hum ne 1 aisi cheez bnai hy

Sardar angraiz se:hum ne 1 aisi cheez bnai hy jis se insan dewar k aar paar daikh skta hay.

Angraiz hairan ho krwoh  kya ??

Sardar"MORI"

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook