Santa 60th birthday
Santa 60th Birthday
Banta-Ye Cake Pe bulb Q lagaya he?
Santa-60 Candls lagane Me Mushkil ho Rhi thi
Isliye 60Watt k bulb laga diye
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1112 views
Similar Jokes
'Santa to his servant go give the water to plants
Servant sir can’t do it cuz i....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
Gabbar : Kitne admi they?
Sambha : Sardar 2
Gabbar : Mujhe ginti nahin aati, 2 kitne hote hain?
Samba : Sardar 2, 1 ke baad aata hai
Gabbar : Aur 2 ke pehle?
Samba : 2 k pehle 1 aata hai.
Gabbar : To beech mein kaun ata hai?
Samba : Beech mein koi nahi aata
by khalid hussain (few years ago!)
1 bond se samndar nai banta,
rone se mukadar nai banta,
ptana hai to pori girls hospital piata lo,
aik 2 girls pitane se koi sikandar nai banta
by Sabir shah (few years ago!)
Billi: Tum Kitnay Saal K Ho?
Hathi: 3 Saal Ka Hu.
Billi: 3 Saal K Ho Our Itnay Baray Kesay?
Hathi: Nido Peeta Hu.
Sehat Ki 10 Khoobiyo Wala.
Tumhari Umar Kya Ha?
Billi: 30 Saal.
Hathi: 30 Saal Ki Our Itni Choti?
Billi: Fair&lovely Use Karti Hu.
Umar Ka Pata Hi Nahi Chalta ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa kissed his GF in park
Gf: Plz ye sab shaadi se pehle maat karo
Santa: Oh Soniye Don't worry I'm married
by Pak101.com (few years ago!)
Dosto raat ko padhte padhte ek khayal aaya...
.
.
.
.
.
Fir kya pen uthaya aur likh di nayi Equation...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bed+Rajai=Bhad Me Gayi Padhai.
by Pak101.com (few years ago!)
Larki 2 Pathan Boyfriend: Jan mujhay aise propose karo jaise aaj tak kisi ne kisi ko na kya ho.
Pathan: Kamini zaleel I love U, mujhse shadi kr k mujhay tabah karde kambakhat. ;-)
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pagal dentist se:
kya dard k baghair daant nikaal lete ho?
Dr: nahi
Pagal: Main nikal leta hn.
Dr: wo kaise?
Pagal: Hee hee hee hee hee hee hee ;) :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
2 sardaron ko 2 bomb mile,
1st Sardar: chal police ko de k aate hain.
2 sardar: agar koi bomb raaste me phat gaya to?
1st sardar: jhoot bol denge ki 1 hi mila tha
by Abdul Hannan (few years ago!)
Do U know why a sardar ji kept
the door open while taking a bath?
Because he was scared that someone
might see through the “KEY HOLE”.
by hearthackervsgirls (few years ago!)