mazaq ki had

Log ap ko bura kahe D0NT MIND Pagal kahe gussa na hona

Jahil kahe to b cool rahna

Lekin agar khobsurat kahe to rakh k chamat marna

Q k mazaq ki b 1 had hoti ha.

by Mazhar Khan (few years ago!) / 1046 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Yaar mein apni girlfriend nu gift dena hai

Santa: Yaar mein apni girlfriend nu gift dena hai, ki devan?
Banta: Gold ring de de.
Santa: Koi vadi cheez das yaar.
Banta: Tan fer MRF da tyre de de.

by tanveer hussain (few years ago!)
Pappu Can't Dance Sala

Pappu Beshak Tera Behnoi Ho FARAZ...

Wah Wah

But Pappu Can't Dance Sala

Wah Wah Wah

by Mazhar Khan (few years ago!)
Sheikh Sent Rs.10000$

Sheikh Sent Rs.10000$
Unsigned Cheque
To PM’s Flood Relief Fund & Wrote.
” Cheque Is Unsigned Becoz,
I Don’t Want Any Publicity.”

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Main Tumhare Liye Kuch B Kar Sakta Hoon,

Murga Murgi Se:
I Love U Jaan.
Main Tumhare Liye Kuch B Kar Sakta Hoon,

Murgi:
Haye Allah Sachi,

Murga: Haan

Murgi:
Chalo Phir Aaj Anda Tum Do….!.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
2 Lahori larkey m

2 Lahori larkey mar gaye

Naik thay to janat ma chaley gaye

But

Unhon ne janat ma bari kutt khai!

Pata ha kiyo?

Janat ma Farishto ko kehty hain

"Yaar jannat to achi hy Sb kch hy 70 hurain b hn,

Pr:

Lahore Lahore ey.. :)

by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan vs son

Pathan:beta 2 bister kiun laga rahe ho?
Son:ghar pe 2 guest arahe hain.
Pathan:kon
son:ami k bhai aur mere mamun aa rahe hain.
Pathan:aik aur bi laga do mera bi sala aa raha hai.

by Sabir shah (few years ago!)
Bacha Upset Q Hai

Bap: Aaj Mera Bacha Upset Q He..??

Beta: Mai Apko Nai Bata Sakta

Bap: Mujhe Apna Dost Samjho Yar

Beta: Yar Teri Bhabhi Nraz HoGai He

by Mazhar Khan (few years ago!)
Bathroom

1 Arbi Bath Room me phone pr BAT kr ra tha,PATHAN ne suna to andar jakr arbi ko boht mara, logo ne pucha to Bola. ye kameena Bath Room me TILAWAT kar rha ta.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Kia kareena kapoor lata

Karaya daar malik makan se:ap k ghar me jaga jaga chohay nachte pherte hain


malik makan:tay hor k 1200 wich kareena kapoor aa k nachay

by Sabir shah (few years ago!)
BOSS-itne kam kapde pehan K Q Aai Ho?

BOSS-itne kam kapde pehan K Q Aai Ho?

Aadha Jism Dikh Raha Hai

Girl-Itni Salary Me Yahi Aata He

BOSS -Manager, Ishko 3 Month Tak Salary Mat Dena..

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook