Mobile Ki Battery 3 Se 4 Din
Jes Din Se us Bewafa Ne Mujhy Chora Hai
.
“Dost”
.
.
.
.
Yaqeen Mano
.
.
.
.
.
.
Mobile Ki Battery 3 Se 4 Din Aaram Se Chal Jati Hai..?
by Mazhar Khan (few years ago!) / 826 views
Similar Jokes
A Joke Only For Engineers
Once A 'Constant' n 'e^x'
Were Standing, They Saw
A Derivative Coming From
Aside, Constant Ran Away
Saying 'Derivative' Will Kill
Me,Making Me Zero . The e^x
Said 'HaHaHa' Whether Its
Derivative Or Integral , It
Cannot Change Me,
Derivative Came Near Him
And Said
I m d/dy notd/dx ... =P =D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Father:
Mere 4 Bachay Hain,
3 Ne MBA Kea Hua Hai Aur 1 Chor Hai
Frnd:
Jo Choriyan Karta Ha
Usay Ghar Se Nikaalte Q Nhi Ho?
Father:
Ek Wohi To Kama K Lata Hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Lawyer to Santa: Geeta pe Haath Rakh Kar Kaho K...
Santa: Ye Kya, Seeta Ko Haath Lagaya To Court Main Bulaya.
Ab fir Geeta Pe Haath!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Khubsurat Teachr ne 3 Bcho ko Thapr Mara
Punjabi Bacha: Sori Mam
Pathan Bacha: Hamara Kia Glti Hai Mam
...
Multani : Aaaaahhh!Maza Agya..:-):-P
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mareez Muje ajeeb se Bimari ho gayi hai
Jab meri Biwi Bolti hai to mujhe Kuch Sunai nahi deta
Dr: Ye Bimari nahi hai Aalah ki Maherbani hai.
by Raju (few years ago!)
Sardar darakht pe ulta latka howa tha
.
Friend: Tu darakht pe kion latka hai?
.
Sardar: Sar dard ki goli khayi hai kahen pait mai na chali jaye
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Boss: Murkh Ho Tum
Tumne Kabhi Ullu Dekha hai?
Santa: Nahi Sir
Boss: Niche kya dekhta ha meri Or
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl: Ur Name..??
.
Boy: Black Lion..
.
Girl: Are you joking..??
.
Boy: No, it means Kalu Singh..
and Yours..??
.
Girl: soft Underwear..
.
Boy: Are you joking..??
.
Girl: No
it means Komal Chadda..:p:p
by Mazhar Khan (few years ago!)
First lady: Mera kid bohot fast English bolta hai.
Second lady: Beta bolke dikha..
Funny Kid: english english english english english..
by Pak101.com (few years ago!)
Financial Management!
A Beggar Found 100Rs’
He Decided To Have A Gr8 Diner’
He Went To A 5 Str H0tel & Enj0yed The Diner’
When Bill Came He Said I Hv N0 M0ney’
Manager Called P0lice And Handed The Begar Over To Him’
The Begar Gave 100 Rs To P0liceman And Set Free!
This Is Called FINANCIAL MANAGEMENT!
by Pak101.com (few years ago!)