Shairyy
Khud ko kar kanjos itna k
msg karne pe compny wale cal kar k pochen k o bhai such me send karna hai ya sending failed kar den.
by Sabir shah (few years ago!) / 1057 views
Similar Jokes
cycle wale ne 1 Aadmi ko takkar mar di.
Aur bola-Aap bahut lucky ho
Aadmi- kaise
Cycle wala- Aaj meri chutti hai
NAHI TO MAI TRUCK CHALATA HU
by Pak101.com (few years ago!)
Africa mein:
Aik kale ne kali larki se
andhari raat mein, samandar ke kinare
romantic mood me pocha
.
.
.
Janu kidar ho nazar ni a rahe ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Baap ne apne baitay ki talashi li,
jaib se naswar, cigrette, chars, katrina kaif ki tasaweer aur girls ke numbers baramad hoye,
baap ne baitay ko bohot mara or kaha “kab se kar rahe ho ye sab kuch”?
Baita rote hoye bola,
“Abu main ne aap ki jacket pehni hui hai”
by Zia Rasool (few years ago!)
Sir: Samajh Tujhe 10 Laddu diye,
Boy: Mujhe??!!!
Sir: Samajh na,, Tere Baap ka kya Jata hai? Usme se 5 Mujhe diye to Tere pass kitne Bache ???
Boy: 20!!! Sir: kaise??? !!
Boy: Samajh Na, Tere Baap ka kya jata hai?!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar : O banno car ki speed itni kyon badha di?
Banno : Oji car ki break fail ho gayi hai, accident
ho jaye iske pehle ghar pahunch jaate hain….!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Beta: Kitni sundar larki hy
Baap: Beta ye miss hen tumhari maan k brabar hen.
Beta: Haan abba har jagah apna chance lagana , hamen kuch nahin karne dena...;)
by Pak101.com (few years ago!)
Rok Do Mere JanaZe Ko ZaLimo,
Mjh Mein JaaN aa Gai Hai,
PeeChe Mur K Dekho KaMeeNo,
CiGrette Ki DuKaan aaGai Hai....
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl : Mujh se shadi kero gy?
Pathan : Nahi hum shadi apno me kerty hen. Jese,
Ammi ny Abbu se ki,
Bhai ny Bhabhi se ki,
Baji ny Behnoi se,
Hum bhi apni Bivi se kere ga....:-)
by @irha@ (few years ago!)
Docter; achi sehat k lye roz warzish karo.
Pappu;hum roz cricket or footbal khelte hain
Docter;kab tak
Pappu;jb tak mobile ki battery low na ho jae
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan Book Pe Biryani Rakh K Kha Raha Tha,
Kisi Ne Poucha Book Pe Q Rakh K Kha Rahe Ho,
Pathan Bola,
?
?
?
?
Ye Student Biryani Hai..:p:p
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)