Beta Ans sheet par
Tcher 2 Student: Beta Ans sheet par sabse phle kya likhna chahiye.?
Student: IS SHEET PAR LIKHE GYE ANS KALPNIK HAI JINKA KISI B BOOK SE KOI SMBANDH Nhi HAI..!
by Pak101.com (few years ago!) / 1024 views
Similar Jokes
The ninety-year-old man was in for his checkup
when the nurse practitioner learned he was about
to marry an eighteen year old girl.
“Now, Mr. Jenkins,” the nurse practitioner warned,
“you should know that when a man your age
marries an eighteen-year-old girl, somebody could
get hurt.”
The old man shrugged, “If she dies, she dies.”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
manager ne aanewale se poocha, "kya tumhe pata
nahin ki aagya ke bina andar aana mana hai."
aane wala, "janab, main aagya lene ke liye hi andar
aaya hoon."
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Ek Din Shahar Ke Top Class Hotel Mein Khana Khane Gaya
Thodi Der Baad Jab Uska Order Aya To Usne Order Dekh Ke Waiter Ko Awaj Mari Aur Gusse Se Bola
Santa: “Waiterrrrrrrr, Chiken Biryani Mein Chiken Hi Nahi Hai?”
Waiter Bhi Sardar Ji The Bole: “Sahab, Gulab Jamun Mein Kaun Sa Gulab Aur Jaamun Hota Hain“
by Pak101.com (few years ago!)
Qus. Mard ziyada sharif hote hain ya auratein?
Ans.Mard ziyada sharif hote hain, kyun k Mardo Me,
Umar Sharif,
Nawaz Sharif,
Shehbaz Sharif,
Hamza shari
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik Sheikh
marnay laga to.
Aik Faqeer nay
isay kaha keh janab marty waqt to khuda ki rah main kuch
day jaye
Sheikh: jo neem behosh tha kehnay laga jan to de raha hon or kiya do
by hearthackervsgirls (few years ago!)
That awkward moment when you
see a beautiful girl at a wedding
and then she shouts
Neee Bushra !! Ami nu puch, Boti
Waddi Pani ae ke nikki ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sharabi eyes donate karne gaya, Counter Clerk
asks: Kuch kehna chahte ho?
Sharabi: Jise lagao usse bata dena ye do peg ke
baad khulti hain
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Modern Insult
Boy To Girl - I Love You And Want To Marry You.
.
.
.
.
Girl - Apni Shakal Dekhi Hai..
.
.
.
.
Boy - Dekhi Hai Tabhi To Tere Paas Aaya Hoon Warna Katrina Kaif Ke Paas Jaata..
by Pak101.com (few years ago!)
A Girl Checks Her Weight And The Machine Display 56kg .
After Removes Sandal = 54
Then Dupatta = 52
Now Coins Finished…….
.
.
.
.
A Boy In A Q Behind Her
Said
Ü Carry On"",
I Have Coins!
VN:F [1.9.11_1134]
by Pak101.com (few years ago!)
Girl Demanded for Ice Cream Boy Purchased It
.
Girl:" Thank U
Boy:" Sirf Thank U
Girl:" U Want Kiss Na ??
.
.
.
.
Boy:" Arrey Romance Ki Bhuki, Aadhi Icecream De
by pinkey (few years ago!)