This 60 Watts Bulb!!
Sardar’s 60th B’day
Guest: Why This Bulb In Place Of Candles?
Sardar : Its Dificult 2 Put
60 Candles On Cake So I Put This 60 Watts Bulb!!
by Pak101.com (few years ago!) / 906 views
Similar Jokes
Wife called Her Husband..!!!
Wife : Honey,where are you?
Husband : I'm at the bank.
Wife : Dear, please I need 3000 bucks to activate my blackberry, 5000 to do my hair and 10,000 to buy a dress.
Husband : Sorry, I meant I was
.
.
.
.
at the "bank" of a river.
Do you want fish???
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: Radio Or Akhbar Main Kia Farq Hai?
Pathan (Bohat Soch K):
Dekho Madam,
Akhbar Mein Hum Rotiyan La Sakta Hai,
Magar Radio Mein Nahi…
by Pak101.com (few years ago!)
Boss during an Interview
Boss: There are two main rules for our company to select you.
Applicant: What is it Sir?
Boss: Our second rule is Cleanliness, did you wipe your feet on the mat near the door before coming in?
Applicant: "Yes Sir"
.
.
Boss: Our first rule is trustworthiness and for your kind information there is no mat near d door!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Mom, aaj mera dost ghar aa raha hai… ghar ke sab khilone chhupa do
Mom: Tera dost chor hai kya?
Boy: Nahin, woh apne khilone pehchan lega.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar: Itnay saray log football ko laat kion mar rahay hain?
.
Admi: Goal karny ke lie
.
Sardar: Gol hi tu hai, owr kitna gol karengay?
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Mausam ye haseen kehta hai pyar krle.
Dil diwana kehta hai ikrar karle.
chahat kehti hai izhar krle.
par mummy khti hai pehle
.
.
.
Graduation to pass karle
by Abdul Hannan (few years ago!)
Mallika Sherawat ko Mixar chalate dekh k naukar bola
madam juice bana rhi ho kya?
,
,
,
,
Malika:nahi re 1-2 din k hi kapde the,
to socha isi me dho dalu...
by Pak101.com (few years ago!)
sardar Exam main betha copy py apna panja bana rha tha
Teacher: Paper main hath ki diagram ka koi question nhi
sardar:main paper banany waly pe lanat bhej rha hun..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pthan Naqli note le kr surf lane shop pe gya.
Shopkepr:
is me Quaid-e-Azam k sr pe Topi nhi hai.
Pthan:
wo meli ho gai hai usi k liey to surf leney aya hun.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Baap : Sharab, Cigarette, Ladkiyan
Ye Sab Tumhari Jaan k Dushman
Hain..
.
.
Beta : Jo Shakhs Apne Dushmano
Se Dur Bhaage
.
Wo Mard Nahi Hota papa...
by Pak101.com (few years ago!)