Pathan aur Sardar
Sardar:Ye Bacha Tmara Kia Lagta Hy?
Pathan:Ye Hmara Dooor Ka Sagga Bhai Hy
Srdar: Dooor Ka.Saga Bhai?
Me Samja Nai
Pathan:Is K Or Mere Drmiyan
13 Behen Bhai Hain
by Pak101.com (few years ago!) / 921 views
Similar Jokes
A Man Had An Accident
In His New BMW
When Cops Arrived,
Man Cried
..."Officer My Brand New
Car ! ! "
Cops Says:
"Your Materialistic
Nature Makes Me Sick And
You R So Blinded By Money,
You Haven't Noticed That
Your Left Arm Has Been Cut
Off In The Accident !"
Man Looks At The
Left Arm N Yells . . .
"OH MY GOD -
My ROLEX"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Hum nay tumhari yad mai ro ro K tub bhar diye
.
.
.
.
.
.
Aur tum bewafa aye aur un say naha kr chal diye....!:-(
by Abdul Sami (few years ago!)
Dada apnay poatay se: tmhare teacher a rahay hen, tum chup jao.
Poata: pehle ap chup jain, mene ap ki mout ka bahana bna
kar 2 hafte ki chutti li hai…:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Kumar ko apna apna gadha bechna tha.
Usne apne sare friends ko sms kiya: Agar tumhe kabi kisi gadhey ki zaroorat ho to mujhe yaad kar lena!
by Pak101.com (few years ago!)
Faqeer phone pay: Hello pizza hut? Awaaz aaye: Yes!
Faqeer: 2 large pizza aur 1 coke bhej do.
Awaaz aaye: Kiss kay naam pay? Faqeer: Allah kay naam pay baba.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Doctor: Meray pass aap k liay aik bad news and aik bohat bad news hai.
Patient: Well, pahilay bad news batain.
Doctor: lab k test results k baad aap 24 hours aur zinda rahain gay.
Patient: 24 HOURS!!! Aur bohat bad news?
Doctor: Mai aap ko 24 hours se talaash kar raha tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Bus stand jane k kitne paise?
Rikshwala 10Rs
Santa: 2Rs mein chalega.
Rikshwala 2Rs kaun le k jayega?
Santa baith piche me le jata hu
by Pak101.com (few years ago!)
A Very-Very Classic Insult...
Girl: Main Abhi-Abhi Beauty Parlour Se Aa Rahi Hoon...
.
.
.
.
.
Boyfrnd: Are!!! Aaj Bhi Band Tha Kya...??? :
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: UncLe Mai 1 Ladki Se PYaR KaRTa Hu.
.
.
UnCLe: To UsKe BaaP Ko CoFFee PiLaNe LeJa AuR SHaDiKi BaaT KaR,
.
.
.
.
.
.
BOY: UnCLe, CHaLiYe CoFFee PiTe hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Agar Koi Larki Bhai Keh Day
To Ghbraane Ka Nahe..!!
.
.
.
.
.
.
.
1 Chamaat Laga Ka Bolo
Idhar Kya Kar Rahi Ho?
Ghar Jaao… =P ;->
by Pak101.com (few years ago!)