Pathan aur Sardar

Sardar:Ye Bacha Tmara Kia Lagta Hy?

Pathan:Ye Hmara Dooor Ka Sagga Bhai Hy

Srdar: Dooor Ka.Saga Bhai?
Me Samja Nai

Pathan:Is K Or Mere Drmiyan
13 Behen Bhai Hain

by Pak101.com (few years ago!) / 921 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

A Man Had An AccidentIn His New BMW

A Man Had An Accident
In His New BMW
When Cops Arrived,
Man Cried
..."Officer My Brand New
Car ! ! "
Cops Says:
"Your Materialistic
Nature Makes Me Sick And
You R So Blinded By Money,
You Haven't Noticed That
Your Left Arm Has Been Cut
Off In The Accident !"
Man Looks At The
Left Arm N Yells . . .
"OH MY GOD -
My ROLEX"

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Hum nay tumhari

Hum nay tumhari yad mai ro ro K tub bhar diye

.

.

.

.

.

.

Aur tum bewafa aye aur un say naha kr chal diye....!:-(

by Abdul Sami (few years ago!)
2 hafte ki chutti

Dada apnay poatay se: tmhare teacher a rahay hen, tum chup jao.

Poata: pehle ap chup jain, mene ap ki mout ka bahana bna

kar 2 hafte ki chutti li hai…:-)

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Kumar ko apna apna gadha

Santa Kumar ko apna apna gadha bechna tha.

Usne apne sare friends ko sms kiya: Agar tumhe kabi kisi gadhey ki zaroorat ho to mujhe yaad kar lena!

by Pak101.com (few years ago!)
Faqeer phone pay: Hello pizza hut?

Faqeer phone pay: Hello pizza hut? Awaaz aaye: Yes!
Faqeer: 2 large pizza aur 1 coke bhej do.
Awaaz aaye: Kiss kay naam pay? Faqeer: Allah kay naam pay baba.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Doctor: Meray pass aap k liay

Doctor: Meray pass aap k liay aik bad news and aik bohat bad news hai.
Patient: Well, pahilay bad news batain.
Doctor: lab k test results k baad aap 24 hours aur zinda rahain gay.
Patient: 24 HOURS!!! Aur bohat bad news?
Doctor: Mai aap ko 24 hours se talaash kar raha tha.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Bus stand jane k kitne paise

Santa Bus stand jane k kitne paise?
Rikshwala 10Rs

Santa: 2Rs mein chalega.

Rikshwala 2Rs kaun le k jayega?
Santa baith piche me le jata hu

by Pak101.com (few years ago!)
A Very-Very Classic Insult

A Very-Very Classic Insult...
Girl: Main Abhi-Abhi Beauty Parlour Se Aa Rahi Hoon...
.
.
.
.
.
Boyfrnd: Are!!! Aaj Bhi Band Tha Kya...??? :

by Pak101.com (few years ago!)
Boy: UncLe Mai 1 Ladki Se PYaR KaRTa Hu.

Boy: UncLe Mai 1 Ladki Se PYaR KaRTa Hu.
.
.

UnCLe: To UsKe BaaP Ko CoFFee PiLaNe LeJa AuR SHaDiKi BaaT KaR,
.
.
.
.
.
.
BOY: UnCLe, CHaLiYe CoFFee PiTe hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Agar Koi Larki Bhai Keh Day

Agar Koi Larki Bhai Keh Day
To Ghbraane Ka Nahe..!!
.
.
.
.
.
.
.

1 Chamaat Laga Ka Bolo
Idhar Kya Kar Rahi Ho?
Ghar Jaao… =P ;->

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook