I LOVE PK
In cricket match 1 girl made pakistani flag on her chééks.
A boy kissed her cheeks and said ”
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
I LOVE PAKISTAN “
by nadeem (few years ago!) / 1034 views
Similar Jokes
Patient: Doctor ap ko yakeen hai k mujhay Namoonia (pneumonia) hai, kyun k pichlay dino aik doctor meri friend ka Namoonia ka ilaaj karta raha aur woh Typhoid say mar gayi.
Munna: Haan ray meray ko akha yaqeen hai, tu namoonia say hi maray ga.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa ne apni sagaai tod di kyunki ladki virgin thi.
When asked why, Santa bola: Jo aaj tak kisi ki nahi
hui woh meri kaise ho sakti hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A boy 2 pathan: Mai agar chahon to tamam Pathano ko Jannat se nikal kar Jahanum main la sakta hoon.
Pathan: Kaise?
Boy: Main Jahanum mai Naswar ka dukan kholon ga.
by ashfaq (few years ago!)
Pathan Ki Dukan Pe Likha Tha:
“Udhaar Sirf Assi Se Nabbe Saal Ki Umar Ke Logon Ko Diya Jayega, Woh Bhi Unn Ke Maa Baap Se Pooch Kar“
by Pak101.com (few years ago!)
'Santa to his servant go give the water to plants
Servant sir can’t do it cuz i....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar Writing His Diary :
My Sister Had A Baby This Morning.
I’Ve Not Heard That Its A Boy Or A Girl.
So,I Dont Know
Whether I Am Uncle Or Aunty.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar:
Dr Sab Tusi Kehya C K Subha
Game Khedan Nal Sehat Changi Rendi A, Per Meno Te Koi Farq Ni Piya
Dr:Tusi Kiri Game Khelday 0
Sardar: Mobile Te Sap Aali.
by Pak101.com (few years ago!)
Bv:me driver ko nokri se nikal rahi hun,aj me dusri bar marte marte bchi hun.
Shohar:(khushi se)begum aik aur mauqa use de do
by Sabir shah (few years ago!)
Britisher:- Why All U Indians are in different colours?
Look We all are White!
.
.
.
.
.
.
.
Abdul Kalam:- HORSES
are in Differnt colours.
But DONKEYS
are all the same
by Pak101.com (few years ago!)
PaPpu To Doctor: Aapne Nurse bohat Achi Rakhi Hai,
‘
Uska Haath Lagte He Mai Theek Hogaya,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Doctor:Jaanta Hoon Thappedh Ki Awaaz Yahaan Tak Aaye Thi….
by hearthackervsgirls (few years ago!)