Achhe Kapde Pehente Ho
Achhe kapde pehente ho..
Aur pure style rakhte ho..
Dil me gussa aur face pe
Smil rakhte ho..
Naak pochhna aata nahi
Aur hath me mobail rakhte ho...
by Pak101.com (few years ago!) / 978 views
Similar Jokes
judge: What was he doing when u arrested him?
Cop: He was arguing with a driver.
Judge: That`s no proof he was drunk.
Cop: There was no driver there.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek ladki ne wajan tolne ki machine mein wajan kiya to 56K.G aaya to usne apni sandle utari to wajan aaya 54K.G, usne jacket utari to wajan aaya 52K.G phir usne duppatta utara to wajan aaya 50K.G phir uske pas sikke khatam ho gaye to pas mein baithe bhikari ne kaha sikka mein dalta rahunga tum chalu raho.
by Pak101.com (few years ago!)
Tum Par Beete Gi To Tum Bhi Jan Jao Ge,
Faraz..
.
.
... .
.
Koi Nazron Ke SamNe Se Biryani Le Jae To Kitna Dard Hota Hai..
(".)/ Oye 1 Niwala
<)) To Khila De
_/ à/_ Yaar....
by Pak101.com (few years ago!)
Miss:Tum Late kiyon Aaye,
school 8 baje shuru Hota Hai.
Phir dair kiyon ki?
Student:Miss aap meri itni Fikar
mat kiya karo Dost SHAK karte hain.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Salesman:Sir,Ap Cockroch K Liye Powder Loge Kya?
Sardar :Cokroach Ko Itna Laad Pyar Nai Karte Aaj Powder Denge To Kal Sala Lipstick Mangega
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Yaar suna hai teri BV bhag gai? Tera kya kehna hy?
.
.
.
.
Banta: Bs yaar kya kahon
"Kabi Khushi Kabhi Gham"
by Pak101.com (few years ago!)
Lala Muftimal Apne Bachhon Ko Bola: “Jo Dinner Nahi Khayega Usko 10 Rupaye Milenge”
Bachhon Ne Socha Aur 10 Rupaye Leke Bhukhe So Gaye.
Agle Din Subah Muftimal
Bachhon Se Bola
Muftimal: “Breakfast Usko
Milega Jo 10 Rupaye Dega“
by Pak101.com (few years ago!)
Girl - ur name...
boy- black lion
G -r u joking?
B - no, it means kaalu singh.
and ur's
girl- Soft underwear
boy-r u joking?
girl-no it means komal chadda.
by Pak101.com (few years ago!)
Larky waly:
“Bus G jaldi se Shadi kr dain…
Larki waly:
“Nahi abi Larki parh rahi hy”
Larky waly:
“To Hamara Larka kon sa Kaka hy
jo Kitabein Phaar dy ga.;-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
sardar to his wife: Darling, years ago you had a figure like Coke bottle.
Banto: Yes darling I still do, only difference is earlier it was 300ml
now it’s 1.5 ltr.
by Pak101.com (few years ago!)