Sardar

Sardar To Doctor: Aapne Nurse bhut Achi Rakhi Hai, Uska Haath Lagte Hi Me Thek Hogaya,

Doctor:Jaanta Hoon Thapper Ki Awaaz Yahaan Tak Aaye Thi….

by nadeem (few years ago!) / 917 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Dr. to patient's frnd

Dr. to patient's frnd: Agar 1 ghanta pehle le aate to hum isse bacha lete.

Frnd: Abe saale,
15minute pehle to accident hua..:-

by Pak101.com (few years ago!)
Best Friends

2 Larkiyan best friends thi.
Itefaq se dono ki mout ho gai
Marny k bad dono ki rooh mili
Or ek dusry se marney ki Waja puchi
Pehli Boli: Main apne Shohar pr boht
ziada shak krti thi k kahin Wo dusri
Larkiyun se to nhi milta
Yehi soch kr 1 din mane office se jldi
ghar akr dekha k Shohar akela betha
hai
ye dekh kr ma khushi se mar gai
Dusri Boli: kash us waqt tum ne
“freezar”
khol k dekh liya hota to na tum
khushi se marti or na main sardi say…

by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Ladki Ne Ghar Se

Ladki Ne Ghar Se bhaag K Shadi Ki..

5 din baad Wo Rote Hue Lauti
.
.

Dad: Ab Kyun aayi Ho ??
.
.
.
.

Ladki: Papa Wo BMW ka driver Nikla, Iphone bhi China Wala Tha…

by Mazhar Khan (few years ago!)
Shama Chahta Hon

HINDU ja raha tha Pathan say takar ho gy

HINDU: Me shama chahata hun

Pathan: Shama ko hum bhi chahta hai lekin Uska baap nahi manta. :(

by Pak101.com (few years ago!)
Torch Wala Machchar

Ek Angrez ko raat me bahut machhar kaat rahe the... Usne gusse me aake saari light band kardi. tabhi room ek jugnu aaya.

Angrez: Ohhhh no!!! India ka macchar sala ab torch leke dhund raha hai

by Pak101.com (few years ago!)
Funny

Ap ko DIL KI GEHR


Ap

ko

DIL KI GEHRAIYON

se

.

E

.

E

.

E

.

EI

.

EI

.

EI

.

EID

.

EID

.

EID

.

EIDHI

FOUNDATION

Ki

Help

KARNI

Chahiye.

Shukria!;)

Tm log to bs

Eid manalo har mahine.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Girl: mai Tmhare liye

Girl: mai Tmhare liye Aag pe chal skti hn,
Naddi me kood sakti hn.
Boy: so sweet
kya
Tum mujhe Abhi Milne
Aa skti Ho,?
Girl: pagal ho kya.!
itni dhoop mei.

by Pak101.com (few years ago!)
Santa to Banta

Santa to Banta – Dr ne kaha tha k tv cabel se bache kharab hote hai aur padhai b nai krte, maine cabel katwa diya,

Banta: Good. Ye to bahut aachi baat hai,

Santa: Ab maine dish tv laga liya hai!!!

by Pak101.com (few years ago!)
Bhai 1 rupy ka easy load kr do

Sheikh at shop: Bhai 1 rupy ka easy load kr do
Shopkeeper: Itna load karwa k call karni hai ya sms?
Sheikh: Karna te kuch ve nai bs aiven paise uraan di adat ae…

by hearthackervsgirls (few years ago!)
bhai jaan cigrate to dena,

Pathan to dukandaar.
bhai jaan cigrate to dena,
Dukandaar:
Kon Sa?
Pathan"
Jis main se dhooa niklai........

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook