Sardar
Sardar To Doctor: Aapne Nurse bhut Achi Rakhi Hai, Uska Haath Lagte Hi Me Thek Hogaya,
Doctor:Jaanta Hoon Thapper Ki Awaaz Yahaan Tak Aaye Thi….
by nadeem (few years ago!) / 917 views
Similar Jokes
Dr. to patient's frnd: Agar 1 ghanta pehle le aate to hum isse bacha lete.
Frnd: Abe saale,
15minute pehle to accident hua..:-
by Pak101.com (few years ago!)
2 Larkiyan best friends thi.
Itefaq se dono ki mout ho gai
Marny k bad dono ki rooh mili
Or ek dusry se marney ki Waja puchi
Pehli Boli: Main apne Shohar pr boht
ziada shak krti thi k kahin Wo dusri
Larkiyun se to nhi milta
Yehi soch kr 1 din mane office se jldi
ghar akr dekha k Shohar akela betha
hai
ye dekh kr ma khushi se mar gai
Dusri Boli: kash us waqt tum ne
“freezar”
khol k dekh liya hota to na tum
khushi se marti or na main sardi say…
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Ladki Ne Ghar Se bhaag K Shadi Ki..
5 din baad Wo Rote Hue Lauti
.
.
Dad: Ab Kyun aayi Ho ??
.
.
.
.
Ladki: Papa Wo BMW ka driver Nikla, Iphone bhi China Wala Tha…
by Mazhar Khan (few years ago!)
HINDU ja raha tha Pathan say takar ho gy
HINDU: Me shama chahata hun
Pathan: Shama ko hum bhi chahta hai lekin Uska baap nahi manta. :(
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Angrez ko raat me bahut machhar kaat rahe the... Usne gusse me aake saari light band kardi. tabhi room ek jugnu aaya.
Angrez: Ohhhh no!!! India ka macchar sala ab torch leke dhund raha hai
by Pak101.com (few years ago!)
Ap ko DIL KI GEHR
Ap
ko
DIL KI GEHRAIYON
se
.
E
.
E
.
E
.
EI
.
EI
.
EI
.
EID
.
EID
.
EID
.
EIDHI
FOUNDATION
Ki
Help
KARNI
Chahiye.
Shukria!;)
Tm log to bs
Eid manalo har mahine.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Girl: mai Tmhare liye Aag pe chal skti hn,
Naddi me kood sakti hn.
Boy: so sweet
kya
Tum mujhe Abhi Milne
Aa skti Ho,?
Girl: pagal ho kya.!
itni dhoop mei.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa to Banta – Dr ne kaha tha k tv cabel se bache kharab hote hai aur padhai b nai krte, maine cabel katwa diya,
Banta: Good. Ye to bahut aachi baat hai,
Santa: Ab maine dish tv laga liya hai!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sheikh at shop: Bhai 1 rupy ka easy load kr do
Shopkeeper: Itna load karwa k call karni hai ya sms?
Sheikh: Karna te kuch ve nai bs aiven paise uraan di adat ae…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan to dukandaar.
bhai jaan cigrate to dena,
Dukandaar:
Kon Sa?
Pathan"
Jis main se dhooa niklai........
by Tanveer Hussain (few years ago!)