Life me kabhi serious na hona

life me kabhi serious na hona
tention na lena
always find time 2 laugh
varna log kahenge ghor kalyug aya he aj kal
CARTOON b nahi haste

by Pak101.com (few years ago!) / 1472 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

1 over main kitni ball

Rancho : "1 Over me kitni Ball Fenki jati hai??"
Virus : "6 Balls"
Rancho : "Galat Jawab, 1 Over me 1 hi Ball 6 times
fanki jati hai."
Think Differnt.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pappu-What is my Exam register no.?

Pappu-What is my Exam register no.?

Teacher: lts 07MKM4382.

Pappu-I paid Rs.2000 for Exam, Plz give me a
FANCY NUMBER.
Teacher:?@!%*!!

by Pak101.com (few years ago!)
Pyar Krny Wala Dukh Dy

Koi PYAR Karnay wala Agar DUKH Day

Aur Aapki Aankho May Aansu Aa Jaye To Is Yakeen k Saath Aansu Saaf karna

k Ab is Kaminay Ki Bhi Watt Lagani Hai Zaroor!

by Pak101.com (few years ago!)
England Mother

England Mother- Good night dear.
Hindu Mother - Shubh ratri beta.
Muslim Mother - Shaba kher.
Aur
Apni MAA- Are Iss Mobile Ko AAG Laga De Aur So Ja.

by Pak101.com (few years ago!)
arki 2 Pathan Boyfriend

Larki 2 Pathan Boyfriend: Jan mujhay aise propose karo jaise aaj tak kisi ne kisi ko na kya ho.

Pathan: Kamini zaleel I love U, mujhse shadi kr k mujhay tabah karde kambakhat. ;-)

by Abdul Hannan (few years ago!)
Eik gora pakistan aya hamarey culture ko seekne

Eik gora pakistan aya hamarey culture ko seekne
aur jab wapus aya tho logo ne usey poocha ke kya
seeka hai thumne tho bola "BIJLEE RALA BIJLEE
LARA!"

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Ye bata aurten

Santa: Ye bata aurten aadmi ke mukable jayada
kyun hoti hain?
banta: are yaar, unki biwiyan jo nahi hoti.
Santa kangaal ho gaya toh apni biwi se kaha-
bachhon ko apni nani ke yaha chod aao aur tum apni
maa ke pas chali jao aur mein aisa karta hu apne
sasural rahne chala jata hu.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Andha hun

GIRL apny Nabina boy frnd sae
kash tumharii ankhen hoti or
to tum mere HUSAN ko dekhty...
...boy frnd: ager tum khubsurat hotii to kia,
ANKHON WALE TUMHEN MAIRE LIE CHORTY...
(' ')/ ANDHA HUU
<) ( /PAGAL
_/ \_NAHIIIII.....

by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Ghar mein TWINS paida huwe

1 Ghar mein TWINS paida huwe to saas ne kaha: mubarik ho! bhala bataao..
hmare pakistan k halat daikh kar bache bhi dunia mein akele ane se darte hain.

by Pak101.com (few years ago!)
Kamal Ki Cheez

Pathan: Is TV Ki Kiya Qeemat Hai.?

Salesman: 1 Lakh..

Pathan: Q Is Me Kiya Khas Baat Hai.?

Salesman: Light Chali Jaye Gi to
Ye Automatic Off ho jayega..

Pathan: Kamal Ki Cheez Hai Yaar,
Is Ko Pack Ker Do :-)

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook