Santa galati se Sansad
Santa galati se Sansad me chala gaya wanha upper kursi pe baithe huye se pucha
Tum kaun ho ho?
usne jawab diya : ME Speaker hun
Santa: jor se bola, to phir me Loud Speaker hun
by Pak101.com (few years ago!) / 1107 views
Similar Jokes
1 Pakistani dosre se: Yaar kehte hain iss baar jung computer se lari jaye gi???
2nd: Haan! mizaile computer se control hotay hain na...
1st: Phir tau hum jang haar jain gay.
2nd: Woh kese???
1st: Yaar agar mizaile chalanay se pahlay hi bijli chali gai tau???
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pani o Bijli ke ke wazir Nokar ko daante hoye.
Wazir: Tumjhe jis kaam ke lye behja jata hai, teen ghante se pehle wapis nahi ate, Tumhara masla kya hai?
Nokar: Sir, Main to aap ke hukam ka gulam hoon, aap he ne farmaya tha, ke Bijli ki tarha kam kya karo.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Banta Se Tum Ne Mujhe Subha
Se 2oo Miss CA|Lz Di Ha Kyon ?
Banta Wo Is Lye MA Tujhe Bohat
Miss Kr Raha Tha ...=P;->
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Shadeed Garmi mai Bus Stop py Log bus K intizar mai khare thy, ek Faqir aya, Sub sy Bheek Li
aur Rikshaw mai baith kr chaLa gya...
by Abdul Hannan (few years ago!)
GOLU:Yaar, mai kuch bhi karta hu to meri biwi beech me
aa jati Hai
MOLU:Yaar,tu car chala kar dekh
by Pak101.com (few years ago!)
Teachar:beta is line ko 2 lafzo me bolo
“me apse pyar karti hu”
Student:”sorry mem
Teri meri,meri teri prem kahani he mushkil 2
lafzo me ye byan na ho paye…
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Main ne tumhain baghair dekhe shadi kr li.
Shohar: Aur meri sharafat dekho,
Main ne dekh kar bhi inkar ni kiya..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
You try to enter your password on the microwave.
You email your son in his room to tell him that dinner is ready, and he emails you back, 'What's for dinner dad?'
Your daughter sets up a web site to sell Girl Scout Cookies.
You chat several times a day with a stranger from South Africa, but you haven't spoken to your next door neighbor yet this year.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Aj main apni class
di sab tu sohni kuri phasai
ae.
Friend:O kiwein?
Sarder:class Lagi c..
Mani kaghaz da jahaz
bana k uda dita
O teacher de nak te ja
wajeya.
Oney Ghusey wich pucheya
k ae kinnay keeta?
Main os kuri da naa laa dita
phas gayi vichaari
by tanveer hussain (few years ago!)
Mohabbat
ISHQ
Pyar
ye 3 Cheeze Har Tufaan ka Muqabla KR sakti hai
Magar Ek Cheez in Sab Ko Khatam Kar sakti hai
Aur Vo hai Mummy Ki Chappal.
by Mohammad Ali (few years ago!)