my heart
I asked my heart: why can't I sleep at night?my heart said..........Puttar tu dopehr nu so lya c,, edda tu aashiq :D
by nadeem (few years ago!) / 999 views
Similar Jokes
Bhikari: Amma thoda sa khana dena
Amma: Abhi khana nahi bana hai
Bhikari: To banane ke baad miscall kar dena
by Pak101.com (few years ago!)
Chaman: Papa, aaj mummy ko kya hua itna chup kyun baithi hai?
Papa: Kuch nahi beta, mummy ne lipstick maangi thi meine fevistick de di….Chutki Mein Chipkaye
by Pak101.com (few years ago!)
Pati: Aaj sunday hai aur aaj jee bhar ke aish karna….Movie ke liye 3 ticket laayaa hoon.
Patni: Teen kyun ?
Pati: Tumhara aur tumhaare papa mummy ke liye.
by Pak101.com (few years ago!)
Apko kaisa lagega agar neend me apka haath bistar se bahar nikle aur bed k neeche se koi use pakad le. Ya aap karwat badle aur dekhe ki koi or bhi aap k pass so rha h. Ya aap ki chaddar apne aap sarakne lage. Ya aap beech raat me aankhein khole aur dekhe ki [
by Pak101.com (few years ago!)
Snta:tu miror k smne baith kr kyun pdhta h?
Bnta: es k 3 faydey hain
.
.
.
... .
1: Sath Mein revsion ho jta hai
2: Khud pe nazar b rehti hai
3: padne k liye company mil jati hai
by Pak101.com (few years ago!)
Eik baba road per ja raha tha,
us ne dekha ke 1 bacha eik gher ki bell bajane ki koshish kr raha tha.
baba bache ke pass gaya aur door bell bajai,
aur bache se kaha ab kya??
Bache ne kaha: Uncle ab bhagoooooo!
by Pak101.com (few years ago!)
Qyamt ki 10 Nishani
=Zardari Emandari Krega
=Altaf Karachi Aye ga
=Musharaf P Muqdma HoGa
=Sheri Rhman Prda Kre Gi
=Ch Shujat ko bolna ayga
=S.Rasheed k Shadi ho Jaygi
=Imran khan Ko Sadarat Mly gi
=Qazi Husen Dhrna Chor DeGa
=Nawaz Sharif SUCH bole ga
=Mulana Fazlurehman Pant Shrt pehnEga
by Sohaib Tariq (few years ago!)
Sheikh 2 worker:Tumne is saal
Mehnat se kam kia,
Islie 5000 ka Bonus
Cheque de raha Hu,
Agar isi Tara kam karo ge to agle sal ispar sign kardunga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy: agar me mar gaya to kiya tm dosri shadi kerogi?
Girl: nai me apni BEHAN k 7 reh longi
Girl: agar me mar gayi to?
Boy: Me b tumari BEHAN ke sath rahlonga
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan went to NADRA office and they got mad.
Why?
He asked Let me see the golden numbers
by Pak101.com (few years ago!)