1st Friend : My wife converted me

1st Friend : My wife converted me to religion.

2nd Friend : Really?

1st Friend : Yes. Until I married her I didnt believe in hell.

by Pak101.com (few years ago!) / 907 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Great News

The newly wed wife said to her husband when he returned from work, "I have great news for you. Pretty soon we're going to be three in this house instead of two."

The husband started glowing with happiness and kissing his wife said, "Oh darling, I'm the happiest man in the world."

"I'm glad that you feel that way because tomorrow morning my mother moves in with us," she replied

by Pak101.com (few years ago!)
1 memon or arbi

1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)

by Pak101.com (few years ago!)
Sach or Veham mai kiya farq hai

Teacher: Sach or Veham mai kiya farq hai ?
Student: Aap jo hamain parha rahi hain wo sach hai,
.
.
... .
.
.
.
.
.
laykin hum sab parh rahay hain ye aapka veham hai

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

PATHAN Biology Ka Practical Attnd Krty Huye.

Examiner Ne 1 Bird Ki Taang Dikhaai, Or PATHAN Se Us Bird Ka Naam Poocha..

PATHAN Bola:
I Don’t Know..

Examiner: You Have Failed,
Kya Naam Hai Tumhara?

PATHAN: Humara Taang Dekho Or Naam Bataao..!!
Baat krta hai sala ;->

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
pathan in bathroom

Ek Pathan Bathroom Gaya:


Jab Bahir Aaya to Tokan Walay ne 12 Rupay mangay.


Pathan: Kyon LOTAY Main Pepsi thi kia?

by Abdul Hannan (few years ago!)
Boys Are Intelligent Than Girls

Boys: “Boys Are Intelligent Than Girls”

Girl: “Any Proof?”

Boy: “You Always Say Intelligents, But You Never Say Intelliladies“

by Pak101.com (few years ago!)
student life


Agar Question paper tough lagy
Ya samaj mai aye tu
Ek gahri saans lo, owr zor se chilawo:
.
.
"Kameeno fail hi karna hai tu exam kion laity ho…"

by inayat khan (few years ago!)
Daku Bank Lutne Gye

Daku Bank Lutne Gye
Gun Ghr Me Bhul Gye
Fir B Bank Lut Lia
...
Kese
Bank Manager SANTA Tha, Bola-
Koi Baat Nai I Trust U, Gun Muje Kal Dikha Dena

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy-Whats is d Differance between Person

Boy-Whats is d Differance between Personal &
Secret?
Girl-Dear,
U r My Lover.. Thats Personal
&
Ur Friend Is Also My Lover..
Thats Secret

by Tanveer Hussain (few years ago!)
joke

'Larka larki sy: Mujsy shadi krogi?

Larki: Mri umar shadi ki nhi hy me abhi chhoti hun 3sal bd shadi krungi.

Larka: Shadi abi krlo qabza 3sal bad dedena

by Sohaib Tariq (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook