Sheikh ne mithai ki shop kholi
Sheikh ne mithai ki shop kholi,
Or bahar 1 ishtihaar lagaya,
1 nokar ki zrurat hai
jisko
.
Sugar ho”
by Pak101.com (few years ago!) / 904 views
Similar Jokes
Murim Sardar Wakeel SE
Mujrim : Koshish karna k mujhe sazai maout na ho .umer quaid bhalle ho jai...
SArdar wakell after case :
Mujrim : case ka kia bna
SArdar wakeeel : buhat mushkil se umer quaid hoi he warna judge to tumhen riha kar rha tha ..
by tanveer hussain (few years ago!)
Nokrani:Maalkin apki purani sarhee muje nai chaiye.
Malkin: Kyun? Nokrani:Apki saree pehenne k bad sahab
"Aap"Ko samajh k mere paas b nai aate.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Doctor: aap dariye mat. main hoo na.
Patient: wahi mera sabse bada dar hai doctor.
Patient: Doctor, yeh mera pehla operation hai. thoda dhyaan se karna.
Doctor: dara mat. yeh mera bhi pehla operation hai
by Pak101.com (few years ago!)
bari mushkil k bad pehli bar hamary ghr wo i thi
FARAZ
.
.
.
... .
Ami boli:
jao beta behan k liyay samosy le aao
by Pak101.com (few years ago!)
Wife-Aji sunte ho ghar me namak khatam ho gaya h
daal me kya daalu.
husband-Dimaag to h hi nhi
naya colgate active salt daal de
usme namak hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sardar Ne Frog Se Pucha:
Sardaro Me Dimag Hota Hai?
Frog Ne Kaha Nahi Aur Pani Me Kood Gaya..
Sardar: Isne Sucide Kyu Kar Diya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tribute To Pakistani Doctors.
Dr. To Patient’s Frnd:
Agar 1 Ghanta Pehle Le Aate
To Hum Isse Bacha Lete
Frnd:
Abay, Adha Ghanta Pehle
To Accident Huwa He.
by Pak101.com (few years ago!)
doctor ne mareez se kaha ke tum ne jo cheque diya tha who cash hone ki bejaye wapis aa gya hay.mareez ne jawabdiya, “mera sar dard or bokhar bi to wapisaa gya hay na doctor sahib”
by Abdul Basit (few years ago!)
Girl:mujhe aik aisa husband chahye jo achi baten kare hansi mazak kare aur mujhe gane bi sunae
pappu:tu husband choro aur fm radio le lo
by Sabir shah (few years ago!)
Why is money green?
Because lawyers pick it up before it is ripe.
by Pak101.com (few years ago!)