Sheikh ne mithai ki shop kholi

Sheikh ne mithai ki shop kholi,
Or bahar 1 ishtihaar lagaya,

1 nokar ki zrurat hai
jisko
.
Sugar ho”

by Pak101.com (few years ago!) / 904 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar wakeel to mujrim

Murim Sardar Wakeel SE
Mujrim : Koshish karna k mujhe sazai maout na ho .umer quaid bhalle ho jai...

SArdar wakell after case :

Mujrim : case ka kia bna

SArdar wakeeel : buhat mushkil se umer quaid hoi he warna judge to tumhen riha kar rha tha ..

by tanveer hussain (few years ago!)
purani sarhee

Nokrani:Maalkin apki purani sarhee muje nai chaiye.

Malkin: Kyun? Nokrani:Apki saree pehenne k bad sahab

"Aap"Ko samajh k mere paas b nai aate.

by Mohammad Ali (few years ago!)
Doctor: aap dariye mat. main hoo na.

Doctor: aap dariye mat. main hoo na.

Patient: wahi mera sabse bada dar hai doctor.

Patient: Doctor, yeh mera pehla operation hai. thoda dhyaan se karna.
Doctor: dara mat. yeh mera bhi pehla operation hai

by Pak101.com (few years ago!)
bari mushkil k bad

bari mushkil k bad pehli bar hamary ghr wo i thi
FARAZ
.
.
.
... .
Ami boli:
jao beta behan k liyay samosy le aao

by Pak101.com (few years ago!)
Ghar me namak khatam ho gaya

Wife-Aji sunte ho ghar me namak khatam ho gaya h
daal me kya daalu.

husband-Dimaag to h hi nhi
naya colgate active salt daal de
usme namak hai..

by Pak101.com (few years ago!)
Ek sardar ne frog se pocha

Ek Sardar Ne Frog Se Pucha:
Sardaro Me Dimag Hota Hai?
Frog Ne Kaha Nahi Aur Pani Me Kood Gaya..
Sardar: Isne Sucide Kyu Kar Diya

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tribute To Pakistani Doctors.

Tribute To Pakistani Doctors.
Dr. To Patient’s Frnd:
Agar 1 Ghanta Pehle Le Aate
To Hum Isse Bacha Lete
Frnd:
Abay, Adha Ghanta Pehle
To Accident Huwa He.

by Pak101.com (few years ago!)
Doctor & mareez

doctor ne mareez se kaha ke tum ne jo cheque diya tha who cash hone ki bejaye wapis aa gya hay.mareez ne jawabdiya, “mera sar dard or bokhar bi to wapisaa gya hay na doctor sahib”

by Abdul Basit (few years ago!)
Fm radio hi le lo

Girl:mujhe aik aisa husband chahye jo achi baten kare hansi mazak kare aur mujhe gane bi sunae
pappu:tu husband choro aur fm radio le lo

by Sabir shah (few years ago!)
Why is money green?

Why is money green?

Because lawyers pick it up before it is ripe.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook