Student: Sir my father said

Student: Sir my father said that he will give you a gift of hen.

(Teacher was so happy to hear that) (After 1 week , he asked the student)

Teacher: where is your father”s gift of a hen.
Student: sir hen is quite right now

by Pak101.com (few years ago!) / 910 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Paper Was Tough!

Paper Was Tough!
---------------------
Height Of Nalaiq Pun…

Dad:
Y Didnt U Go 4 The Exam..?

Son: Paper Was Tough!

Dad: Widout Going, How Did U Know?

Son: Paper Was Leaked 2 Days Ago

by Pak101.com (few years ago!)
my girlfriend left me and sent

boy: my girlfriend left me and sent me a picture of her wid her new boyfriend

friend:how sad :( , wat did u do
boy:simple i sent dat sms to her dad!!!!!!

by Pak101.com (few years ago!)
A Boy Was Going With His Girl Friend

A Boy Was Going With His Girl Friend

Friend Asked : Who Is She?

Boy : My Cousin.

The Frend Said: Last Year She Was My Cousin.! :D

by Mazhar Khan (few years ago!)
tamam log sun len

Tamam log sunn len Garmi bht ho gayi hy. Suraj b khub Aag barsa rha hy. Apne sar pe geela or thanda kapra rakhen Dimaagh pe suraj ki kirne mat parne den Q k “BHOONSA” jaldi aag pakarta hy. Mera farz tha ap ko batana or ap ka kaam hy khud ko… :p

by Mazhar Khan (few years ago!)
EK PATHAN LARKI SE

EK PATHAN LARKI SE HUM SE SHAADI KARO TUMKO SAWAAB MILENGA.

LARKI WO KAISE:

PATHAN:HAMARA SHAADI HOGI,BACHA HOGA..,

BACHA KA NAAM SAWAAB KHAN RAKHGA…,

by Pak101.com (few years ago!)
Obama

Pathan English sekny obama k pas gia 3month bad
waps aya to pthn ko obama ka phone aya
Pathan: hi obama hw r u?
Obama: yaara tum english ch0ro nswaar bhej0!…

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girlfriend ke ansu

Girlfriend ke aansu aur boyfriend ke aansu me kya
fark hai?
GF ke aansu farmaish puri karwane ke liye nikalte
hain,
Jabki boyfriend ke aansu unhe pura karte karte
nikalte hain!!!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sahab aapka kutta

naukar - sahab aapka kutta to admi jaisa dikhta hai.. kya khilate ho?
sahab - kamine ye kutta nahi h. mera beta h CA kar rha h. abhi exam chal rahe hai..

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ne Kafan Ki Shop Kholi

Pathan Ne Kafan Ki Shop Kholi.

Logo Ne Use Bohat Mara Kyun…?

Kyun K Us Ne Shop Per Likha Hua Tha

Bara Kafan Lene Per Bachay Kà Kafan FREEEE…!!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik phatahn ko

1 Pathan ko Gadhay ne laat mari,

Pathan ko Ghussa Aya wo utha,

Aur Gadhay ko 4 – 5 laaty mar kar bola:

Aainda Apne baap k 7 badtamizi ni krna.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook