Principal 1 pathan student se:
Principal 1 pathan student se: School ka time
8:30 he or tum 9:30 pe school aa rhe ho.
Pathan: O yaara! tum humara intezar mat kia karo.
School laga dia karo.
by Pak101.com (few years ago!) / 940 views
Similar Jokes
Santa: Yaar Maine Apni Girlfriend ko SMS Kiya K Main Raat ko Aaunga.
Aur Main Raat Ko Gaya To,
Wo Kisi Aur k Sath Thi.
Banta: Tu Dil Chhota Mat Kar Yaar!
Ho Sakta Hai K Msg He Na Mila Ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa looked himself in mirror and said: Is ko kahain dekha hai.
Then he said: Oye yaad aya, ye to woh he kamina hai jo Shaadi ki album main meri biwi ke saath hai
by Pak101.com (few years ago!)
Chhote: Tujhe pata hai main aaj girl friend se milunga
Bade: Kya baat kar raha hai, teri bhi girl friend hai !
Chhote: Haan, Aur mujhe shaam ko badminton court jaana hai.
Bade: Badminton court kyun?
Chhote: Waha net hota hai na… isiliye
Bade: Abe net ka kya karega…
Chhote: Girl firend se milunga na, usne bola tha, aaj shaam ko 4 baje Net pe milte hain… hahaha
Bade: Bakwas band kar!
by Pak101.com (few years ago!)
Beta: Abbu School Main Aik Bacha Mujhe “LONDE BAAZ” Bolta Ha.
Baap: Sar Phaar Day Salay Ka.
Beta: Nai Abbu.
Bara Chikna Bacha Ha. :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
2 Arbi, Aik Doosre Ko Arbi Main Galiyan De Rahe Thy
Qareeb se guzartay huye
Phathan ne unse kaha
Qaari saib!
Amaara liye bi
Dua krna...! ;-)
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek Din Santa Apne Dost Banta Ko Khushi Se Bata Raha Tha.
Santa: “Mere Ghar Mein Mera Hi Hukam Chalta Hai, Main Kahta Hun Garam Paani Leke Aao To Meri Biwi Le Aati Hai”
Banta: “Garam Paani Hi Kyun?”
Santa: “Arey, Garam Paani Se Bartan Achhi Tarha Dhulte Hai Na“
by Pak101.com (few years ago!)
Aajib Hai Nakhre Tere…
Aajib Tera Style Hai…
Naak Pochne Ki Tameez Nahi
Haathoo Main Mobile Hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar sent SMS to his BOSS:
Me sick, no work
Boss SMS back:
When I am sick I kiss my wife try it
2 hours later sardar sms 2 boss:
Me ok, ur wife very sweet
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ullu aur shohar main kya Farq hota hai?
Shohar ko asani se Ullu banaya ja sakta hai…
jabki, Ullu itna ullu bhi nahi hota ke Shohar ban jaye!!
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: What should be in a book to make it a bestseller? Tommy: A girl on the cover and no cover on the girl.
by khalid hussain (few years ago!)